وزارت خارجه ایران اظهارات منابع آگاه را رد کرد

© Flickr / sipoوزارت خارجه ایران اظهارات منابع آگاه را رد کرد
وزارت خارجه ایران اظهارات منابع آگاه را رد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیرو انتشار مطالبی به نقل از منابع آگاه در رسانه های ایران که در آن اظهار نظر هایی در مورد اجلاس اخیر وین شده بود، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

پیرو انتشار مطالبی به نقل از منابع آگاه در رسانه های ایران که در آن اظهار نظر هایی در مورد اجلاس اخیر وین شده بود مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد که یک نسخه از آن نیز در اختیار خبرگزاری اسپوتنیک در تهران قرار گرفت.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

به نام‌ خدا

همانگونه که در سال های اخیر به اطلاع اهالی محترم رسانه ها و افکار عمومی داخلی و خارجی رسید، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با توجه به لزوم اتخاذ مواضع صحیح، دقیق و منسجم در سیاست خارجی و مدیریت انتشار اخبار و مواضع خود بویژه در فضای مجازی، هرگونه نقل قول به نقل از " منبع آگاه، مقام آگاه یا مقامات ارشد در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران " را فاقد اعتبار اعلام می کند.

 وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کلیه اخبار، مواضع و اطلاع رسانی های خود را بصورت شفاف، علنی و همراه با ذکر منبع توسط وزیر محترم امور خارجه، سخنگو، روابط عمومی و در موارد تخصصی از طریق معاونین محترم این وزارتخانه بیان و اعلان می کند. 

مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала