ارزیابی روسیه از جو حاکم بر نشست وین

© AFP 2023 / Fabrice Coffrini ارزیابی روسیه از جو حاکم بر نشست وین
ارزیابی روسیه از جو حاکم بر نشست وین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، جو حاکم بر نشست کمیسیون مشترک برجام در وین را سازنده و کارآمد ارزیابی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، جو حاکم بر نشست کمیسیون مشترک برجام در وین را سازنده و کارآمد ارزیابی نمود.

نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین - اسپوتنیک ایران
نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین

ریابکوف پس از نشست کمیسیون مشترک برجام در وین به خبرنگاران گفت: جو حاکم کارآمد بوده و بسیار متمرکز کار کردیم. کل دستور کار، شامل عناصر ارزیابی کلی از آنچه که اتفاق می افتد، اجرا شد. این وضعیت دارای جنبه های مختلفی است. در هفته‌های اخیر وضعیت به دلیل خط مشی مخرب ایالات متحده در منطقه خلیج فارس با تمرکز بر روی ایران، بسیار پیچیده شده است.
نشست کمیسیون مشترک برجام امروزجمعه پس از نزدیک به سه ساعت و 30 دقیقه مذاکره میان کشورهای باقی‌مانده در برجام (بریتانیا، آلمان، فرانسه، روسیه، چین) به همراه ایران به پایان رسید.
این نشست که دوازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام به شمار می رود ساعت 12 به وقت وین در سطح معاونان و مدیران کل سیاسی ایران و گروه 4+1 به ریاست هلگا اشمید، دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ وین آغاز شد. عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران ریاست هیات ایران را در این نشست بر عهده داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала