هشدار نماینده روسیه درباره اقدامات آمریکا در رابطه با ایران

© REUTERS / Brendan McDermidهشدار نماینده روسیه درباره اقدامات آمریکا در رابطه با ایران
هشدار نماینده روسیه درباره اقدامات آمریکا در رابطه با ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد ممکن است اقدامات آمریکا در رابطه با ایران وضعیت را به نقطه غیر قابل بازگشتی برسانند.

 

به گزارش اسپوتنیک، نبنزیا گفت:"اطمینان می دهند که هیچکس قصد ندارد رژیم در ایران را تغییر دهد اما بطور همزمان تهید می کنند که ضربه خرد کننده ای وارد شده و تحریم های جدیدی اعمال شود. به گفتگو فرا خوانده شده و به موازات آن قصد افزایش حضور نظامی در منطقه مطرح می شود. چنین نشانه هایی که حتی رمز شناس با تجربه نمی تواند آنها را توضیح دهد، می توانند به نقطه غیر قابل بازگشت منجر شوند".
در ماه های اخیر تنش ها میان ایران و آمریکا به طور قابل توجهی افزایش یافته است و مقامات آمریکا علاوه بر تشدید تحریم ها علیه ایران، تحریم های شدیدی را نیز علیه بخش های کلیدی اقتصاد این کشور اعمال کرد. واشنگتن هدف خود از اعمال این تحریم ها را تغییر رفتار جمهوری اسلامی اعلام می کند. آمریکا به وسیله تحریم های ثانویه، خریداران نفت ایران را مجبور به توقف خرید نفت از این کشور کرد. واشنگتن همچنین سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داد و ایران نیز در پاسخ به این اقدام سنتکام را سازمان تروریستی اعلام کرد و دولت آمریکا را دولت حامی تروریست خواند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала