پیگیری وزیر ارتباطات ایران درباره خودسوزی یک شهروند

© Flickr / Blondinrikard Fröbergپیگیری وزیر ارتباطات ایران درباره خودسوزی یک شهروند
پیگیری وزیر ارتباطات ایران درباره خودسوزی یک شهروند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر ارتباطات و فناوری، پس از اطلاع از اقدام پیمانکاری که قصد خودسوزی در مقابل این وزارتخانه را داشت.

به گزارش اسپوتنیک، اقای جهرمی وزیر ارتباطات ایران، در پی اقدام یک پیمانکار فردی که امروز با ورود به ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری با ریختن بنزین اقدام به خودسوزی کرده بود، در صفحه اینستاگرام خود اعلام نمود که این فرد مدتی قبل به او مراجعه کرده است. 

View this post on Instagram

A post shared by Mohammad Javad Azari Jahromi (@azarijahromi) on

بر اساس گفته‌های وزیر ارتباطات این فرد که تولیدکننده کابینت‌های فیبر نوری منازل است از "بدعهدی" شرکت‌های خصوصی اینترنتی گله مند بوده و متضرر شده است، اما اقدام به خودسوزی نمود که با هوشیاری نگهبانان ساختمان آتش سریعا خاموش می‌شود و به وی آسیبی نمی‌رسد. با توجه به عدم اطلاع نگهبانان از ماجرای ایشان و تصور اقدام ضدامنیتی، وی تحویل نیروی انتظامی شده است.

آقای جهرمی در ادامه نوشته است: "(شرکت‌) آنچه را در ابتدا عهد کردند عمل نکردند و به نظرمی‌رسد تخلف از عهد از سوی شرکت اینترنتی صورت گرفته باشد."

وزیر ارتباطات یکی از مدیران وزارتخانه را مأمور کرده "تا ابتدا نسبت به هماهنگی با نیروی انتظامی برای رفع بازداشت وی اقدام کنند، ثانیاً با توجه به اتفاقات روی داده از شرکت اینترنتی بخواهند با نظر صادر شده توسط حَکَم، نسبت به رفع این اختلاف اقدام کنند."

وی در پایان نوشت: شرایط اقتصادی سخت است و همه‌باهم باید هوای یکدیگر را داشته باشیم. امیدوارم اختلاف این دو شرکت سریع حل و فصل گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала