حضور هیات ایرانی در ششمین اجلاس رهبران آینده شورای جهانی نفت در سن پترزبورگ

© Photo / Arina Topoleva / Arina Topolevaعلی راهنشین تحلیل گر بخش خرید خارجی شرکت Borzouyeh Petrochemical Complex
علی راهنشین تحلیل گر بخش خرید خارجی شرکت Borzouyeh Petrochemical Complex - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسان جوان حوزه نفت به سن پترزبورگ آمده اند تا برنامه ها و چشم اندازهای توسعه صنعت نفت و گاز جهانی را بحث و بررسی کرده و تجارب دستاوردهای جدید را در این رشته با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

این اجلاس تحت حمایت وزارت انرژی روسیه برگزار می شود. در مراسم افتتاحیه اجلاس وزیر انرژی روسیه الکساندر نوواک به مهمانان خوش آمد گفت. وی جهات اصلی گفتگوی آینده بین شرکت کنندگان اجلاس را مشخص کرده و در خصوص اهمیت همکاری جهانی برای توسعه صنعت نفت و گاز جهانی یادآوری نمود.
الکساندر نوواک بیان داشت: " الکتریسیته منبع اصلی مصرف کنندگان قرن 21 است."
وی همچنین اهمیت فناوری اطلاعات را برای توسعه و پیشرفت آینده خاطر نشان نموده و گفت: " نقش آینده پردازش اطلاعات در صنایع سوخت و اکتریسیته ، بیشتر و بیشتر خواهد شد. "
در اجلاس رهبران آینده شورای جهانی نفت 2019 نمایندگانی از 62 کشور حضور دارند که بخش اعظم آنها را کارشناسان جوان تشکیل میدهند.
هیاتی شامل 12 نفر از ایران به سنت پترزبورگ آمده اند که در بین آنها نمایندگان شرکت های صنایع نفت و گاز ایران و همچنین کارشناسان جوان و دانشجویان دکترای دانشگاه های برجسته جمهوری اسلامی در رشته نفت و گاز حضور دارند.

در چارچوب گفتگو ها در خصوص چشم اندازهای توسعه صنعت گاز، علی راه نشین نماینده کمیته جوانان صنعت نفت ایران در شورای جهانی نفت (WPC YP) شرح و توضیح داد:

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала