اقدام جدید دولت جمهوری اسلامی برای تشویق سفر به ایران

© Fotolia / Curioso Photographyاقدام جدید دولت جمهوری اسلامی برای تشویق سفر به ایران
اقدام جدید دولت جمهوری اسلامی برای تشویق سفر به ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی دولت ایران گفت که با دستور رییس جمهور از این پس گردشگران خارجی بدون مهر فیزیکی و ثبت در پاسپورت می‌توانند به ایران سفر کنند.

گردشگران آمریکایی در ایران - اسپوتنیک ایران
گردشگران آمریکایی در ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات جلسه دولت، اظهار کرد: برای جذب بیشتر گردشگران خارجی و اینکه ایالات متحده آمریکا متاسفانه در برنامه های تروریستی اقتصادی که دنبال می‌کند، شرایطی ایجاد کرده که هرکس به ایران می آید ممکن است به نحوی بترسند و بعدها دچار مشکل یا تحریم شوند، امروز آقای روحانی دستور دادند که این گردشگران بدون مهر فیزیکی و ثبت در پاسپورت به ایران آیند که قرار است در همه فرودگاه های ما اجرا شود.
روند رو به وخامت گرائیدن روابط امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ آغاز شده است. رئیس جمهور امریکا در ماه مه سال گذشته از برجام خارج شده و ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم کرده است. به دنبال آن تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی احیا و تشدید شدند. رهبران ایران در پاسخ ضمن رد این اتهامات قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی مستقل خود ادامه دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала