ترامپ: در صورت عدم پیروزی من در انتخابات، آمریکا دچار سقوطی بی‌سابقه خواهد شد

© Sputnik / President of the Ukraine Press-Service /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: در صورت عدم پیروزی من در انتخابات، آمریکا دچار سقوطی بی‌سابقه خواهد شد
ترامپ: در صورت عدم پیروزی من در انتخابات، آمریکا دچار سقوطی بی‌سابقه خواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است که اقتصاد این کشور درصورت عدم پیروزی وی در انتخابات سال 2020 دچار سقوطی بی‌سابقه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، معتقد است که اقتصاد این کشور درصورتی که وی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر سال 2020 پیروز نشود، دچار "سقوط بی سابقه" خواهد شد.
ترامپ در توئیتی نوشت: اقتصاد ترامپ در حال رکورد زنی است و راهی طولانی در پیش دارد، اما اگر کسی جز من در سال 2020 انتخاب شود، بازار دچار سقوط بی‌سابقه‌ای خواهد شد. آمریکا را بزرگ نگه داریم.

رئیس جمهور مشخص نکرده است که از چه رکوردی در اقتصاد صحبت می‌کند. در حال حاضر، سرمایه گذاران همچنان به نظارت بر روابط تجاری ایالات متحده و چین ادامه می دهند. انتظار می رود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و شی جین پینگ، رئیس جمهور چین در اجلاس سران "جی بیست" که در اوزاکا، ژاپن در 29 ژوئن برگزار می‌شود با یکدیگر دیدار کنند.

همان زمان، ترامپ در مصاحبه ای با کانال تلویزیونی CNBC گفت که اگر رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، در جلسه رهبران "جی بیست" شرکت نکند، ایالات متحده بلافاصله عوارض جدیدی بر روی کالاهای چینی اعمال خواهد نمود. این کار می تواند نه تنها اقتصاد آمریکا بلکه اقتصاد جهانی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.
ترامپ در نظر دارد یکبار دیگر به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود. از حزب دموکرات ایالات متحده، بیش از یک نفر از جمله جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق و سناتور برنی ساندرز برای کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده اند.بر اساس نظرسنجی که توسط Politico و با شرکت Morning Consult انجام شده است، 44 درصد از پاسخ دهندگان به همه پرسی گفتند که اگر انتخابات امروز برگزار می شد، بجای حمایت و پشتیبانی از ترامپ از بایدن حمایت می‌کردند. این در حالی است که 33 درصد از شرکت‌کنندگان از ترامپ حمایت نمودند. در مقایسه ساندرز و ترامپ 42 درصد از شرکت‌کنندگان نیز از ساندرز حمایت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала