واتس آپ از کاربران خود شکایت می کند

© AFP 2023 / Lionel Bonaventure واتس آپ از کاربران خود شکایت می کند
واتس آپ از کاربران خود شکایت می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیام رسان واتس آپ، از کاربرانی که قوانین این شرکت را نقص می کنند شکایت می کند.

به گزارش اسپوتنیک، پیام رسان واتس آپ از آمادگی خود برای محکومیت کاربران به دلیل نقض شرایط استفاده از این شبکه اجتماعی خبر دارد. این اقدامات جدید در بخش به روز رسانی امنیتی این پیام رسان ذکر شده است. 

ادغام فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ - اسپوتنیک ایران
ادغام فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ

در این بیانیه امده است: "از 7 دسامبر سال 2019، واتس آپ اقدامات قانونی علیه کسانی که شخصا یا به دیگران در سوء استفاده از این پیام رسان و نقص قوانین آن کمک  نمایند، اقدام قانونی خواهد کرد."

این شرکت توضیح داد که این فهرست نقض شامل توزیع پیام ها و همچنین استفاده از این برنامه برای اهداف غیر شخصی می باشد..

به گفته اسکی نیوز، به روز رسانی این پیام رسان به زودی اعلام خواهد شد، پس از اینکه سیستم انتقال پول بین کاربران پیام رسان  شبکه اجتماعی چینی وی چت و واتس آپ اغاز شود. ارسال پول بین کاربران واتس آپ به طور ازمایشی در حال حاضر در هند انجام می شود.

گفتنی است، پیش از این موسس تلگرام آقای دورف خاطر نشان کرد که مشکلات مربوط به حریم شخصی در پیام رسان واتس آپ نباید تعجب آور باشد و از زمان تاسیس این واتس آپ، هیچگاه پیام رسان امنی نبوده است.
دورف افزد: تعجب آور نیست که دیکتاتورها به پیام رسان واتس علاقه دارند. نبود امنیت حریم شخصی این امکان را می دهد تا از شهروندان خود جاسوسی کنند، از اینرو واتس آپ بدون هیچگونه محدویتی به فعالیت خود در کشورهایی همچون روسیه، ایران و کشورهایی که تلگرام در آنها فیلتر شده است، ادامه می دهد.
موسس تلگرام براین باور است که اگر کاربران از واتس آپ استفاده نکنند، "حریم شخصی و آزادی" جایگزین "ریاکاری" می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала