ترویج کتاب‌خوانی و وجود قفسه‌های کتاب در مترو کره جنوبی +عکس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر ترویج کتاب‌خوانی و وجود قفسه‌های کتاب در مترو کره جنوبی +عکس
ترویج کتاب‌خوانی و وجود قفسه‌های کتاب در مترو کره جنوبی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از قرار دادن قفسه‌های کتاب در واگن‌های مترو در کره جنوبی در فضای مجازی با عنوان فرهنگ‌سازی کتابخوانی منتشر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، در کره جنوبی برای تشویق مردم به کاهش زمان استفاده از تلفن همراه و ترویج کتاب‌خوانی، واگن‌های مترو را با قفسه‌های پر از کتاب آراسته‌اند تا نتیجه‌بخش باشد. تصاویری از قفسه‌های کتاب در متروی این کشور در بین کاربران به اشتراک گذاشته شده است که واکنش‌هایی را نیز به دنبال داشت.

بسیاری از کاربران ایرانی این ایده را جهت ترویج کتاب‌خوانی مفید می‌دانند و عنوان می‌کنند سال‌ها پیش در اتوبوس‌های تهران نیز چنین طرحی اجرا شد اما به دلیل عدم استقبال و سایر مسائل این طرح جمع‌آوری شد. جمعی از این کاربران عقیده دارند زمانی می‌توان فضایی برای قفسه و کتاب در متروی تهران در نظر گرفت که مردم بتوانند به آسودگی از مترو استفاده کنند و به دلیل ازدحام در ساعت شلوغ و‌ پر رفت و آمد دچار مشکل نشوند.

این کاربران علاوه بر انتقاد از وضعیت متروی تهران، مشکل معیشت مردم را نیز مطرح می‌کنند و معتقدند تا زمانی که مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند درک درستی از کتاب و کتابخوانی نخواهند داشت و مطالعه کتاب زمانی مفید واقع می‌شود که در جهت بهبود رفتار و عملکرد انسان‌ها قرار گرفته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала