حضور مدیر عامل ایرنا در همایش سن پترزبورگ

© Photo / IRNAحضور مدیر عامل ایرنا در همایش سن پترزبورگ
حضور مدیر عامل ایرنا در همایش سن پترزبورگ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حاشیه همایش بین المللی اقتصادی روسیه هر ساله نشست مدیران رسانه‌ها و خبرگزاری های مهم جهان در سنت پترزبورگ برگزار می گردد در این همایش در خصوص مهمترین رویدادهای معاصر جهان به گفت وگو و اظهار نظر می‌پردازند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بخش رسانه ای سفارت ایران در مسکو، سید ضیا هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران "ایرنا" از جمله میهمانان این کنفرانس‌ می باشد که قرار است در نشست های رسانه ای این همایش سخنرانی نماید.
در نشست جاری مسئولان خبرگزاری‌های مطرح جهان از جمله شین هوا چین، خبرگزاری فرانسه، د.پ.آ آلمان، تانیوگ صربستان، پی.آی انگلیس، آنسا ایتالیا، کیودو ژاپن، ای. اف. ای اسپانیا، آناتولی ترکیه، ای.پی وآسوشیتدپرس آمریکا حضور دارند..
از دیگر برنامه های این کنفرانس دیدارو گفتگوی تعدادی از مدیران رسانه‌های مطرح جهان از جمله مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می باشد.
بیش از 14 هزار نفر از جمله مقام‌های ارشد کنونی و پیشین کشورها، سازمان‌های بین المللی و شخصیت‌های مختلف در همایش اقتصادی سنت پترزبورگ که طی روزهای 16 و 17 خرداد ماه جاری برگزار می گردد،حضور دارند.
مهمان ویژه نشست امسال شیء جین پینگ، رئیس جمهوری چین است که به همراه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی که فردا برگزار خواهد شد سخنرانی خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала