جروبحث پرنس چارلز و ترامپ به جایی نرسید

© AFP 2023 / Chris Jackson/Poolجروبحث پرنس چارلز و ترامپ به جایی نرسید
جروبحث پرنس چارلز و ترامپ به جایی نرسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرنس چارلز ولیعهد انگلیس ۷۵ دقیقه با ترامپ گفت و گو کرد و این بیشتر از زمان تعیین شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فارس، ترامپ روز چهارشنبه ضمن گفت و گو با شبکه تلویزیونی «آی تی‌وی» بیان داشت که قرار بود دیدار ش با شاهزاده «ولز» 15 دقیقه طول بکشد اما بحث ما 90 دقیقه طول کشید و «بیشتر حرف‌ها را او زد».
روزنامه گاردین به نقل از ترامپ نوشت: «او واقعاً به تغییرات اقلیمی اعتقاد دارد و فکر می‌کنم که این عالی است. آن‌چه او واقعاً می‌خواهد و آن‌چه او واقعاً به گرمی احساس می‌کند، آینده است. او می‌خواهد مطمئن شود نسل‌های آینده اقلیمی داشته باشند که اقلیم خوبی است. او با بروز فاجعه مخالفت کرد و من هم موافقم».
ترامپ در پاسخ به گفته های پرنس چارلز گفت: «من گفتم، خب، آمریکا در حال حاضر جزو تمیزترین آب‌وهواها بر اساس تمامی آمارها است و حتی دارد بهتر هم می‌شود زیرا من معتقدم ما بهترین آب و تمیزترین آب را می‌خواهیم. این مسئله کاملاً شفاف است و باید کاملاً شفاف باشد».
مجری از ترامپ پرسید که آیا واقعا به تغییرات آب و هوایی اعتقاد دارد؟ وی جواب داد: «باور دارم که تغییراتی در آب‌وهوا به‌وجود آمده است و فکر می‌کنم به هر دو صورت تغییر می‌کند. فراموش نکنید، قبلاً اسم آن گرمایش جهانی بود که نتواند کاری پیش ببرد، بعد آن را تغییرات اقلیمی نامیدند. اکنون در واقع آن را تغییرات شدید آب‌وهوا می‌نامند، زیرا با این اسم ممکن نیست آن را باور نکنید».

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала