آیا حسین هدایتی اعدام می شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آیا حسین هدایتی اعدام می شود
آیا حسین هدایتی اعدام می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وکیل مدافع حسین هدایتی انتشار خبر صدور حکم اعدام برای موکلش را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک مدیرخراسانی وکیل تسخیری حسین هدایتی در واکنش به انتشار خبر صدور حکم اعدام برای هدایتی در فضای مجازی اظهار کرد: هنوز حکم حسین هدایتی ابلاغ نشده است.

چه حکمی در انتظار فوتبالیست هایی است که از هدایتی پول گرفته اند؟ - اسپوتنیک ایران
چه حکمی در انتظار فوتبالیست هایی است که از هدایتی پول گرفته اند؟

وی گفت: احتمال صدور حکم اعدام برای حسین هدایتی وجود ندارد، زیرا در کیفرخواست هیچ درخواستی مبنی بر صدور حکم اعدام مطرح نشده است.

گفتنی است قاضی مسعودی مقام رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی درباره رأی پرونده حسین هدایتی در موضوع ارتباط با بانک سرمایه اظهار کرد: رأی دادگاه حسین هدایتی صادر شده است و چند روز دیگر جزئیات آن از طریق سخنگوی قوه قضاییه اعلام می‌شود.

قاضی مسعودی مقام در خصوص ادعای حسین هدایتی مبنی براینکه تا پایان رسیدگی به پرونده بدهی خود را تسویه می‌کند، اظهار کرد: هدایتی تا این لحظه چیزی پرداخت نکرده است.

لازم به ذکر است؛ هدایتی دارای پرونده پولشویی نیز هست که هنوز رسیدگی به آن آغاز نشده است. وی هم اکنون در ارتباط با پرونده قتل یک وکیل در آگاهی تهران حضور دارد.

در این ارتباط سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص احضار حسین هدایتی دولابی به اداره پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: پس از به قتل رسیدن یکی از وکلای پایه یک دادگستری در مقابل دفتر کارش در شمال پایتخت، بررسی‌های ما از همان روز‌های اول در خصوص علت به قتل رسیدن متوفی آغاز شد.

وی افزود: متوفی در گذشته وکالت برخی پرونده‌های حسین هدایتی دولابی را بر عهده داشته است و به همین دلیل پس از هماهنگی با دستگاه قضایی؛ آقای هدایتی به عنوان مطلع و گواه جهت پاره‌ای از توضیحات در خصوص متوفی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ احضار شده است و صرفا به عنوان متهم به قتل پرونده در این بازجویی حضور ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала