مقایسه موشک های "قاتل رادار" در جنگنده های پیشرفته روسی و امریکایی

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر مقایسه موشک های "قاتل رادار" در جنگنده های پیشرفته روسی و امریکایی
مقایسه موشک های قاتل رادار در جنگنده های پیشرفته روسی و امریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جدیدترین نوع موشک ضد رادار Kh-58 در جنگنده روسی سوخو35 اس از موشک AGM-88E در جنگنده امریکایی F-35С Lightning II برتر است چون با داشتن کلاهک هوشمند با طراحی جالب تر دارای مشخصات برتری برای اصابت به هدف است.
به گزارش اسپوتنیک، جدید ترین نوع موشک ضد رادار Kh-58 ، دارای کلاهک هوشمند دو کانالی است که متشکل از گیرنده قوی امواج الکترومغناطیسی و دوربین تلویزیونی می باشد.
جدیدترین نوع موشک Kh-58حتی در صورت از کار افتادن فرستنده رادار هنگام مشاهده حمله موشکی دشمن ، با استفاده از تصویر دریافتی به سوی هدف حرکت کرده و برخلاف موشک امریکایی AGM-88E از وسایل جنگ الکترونیک برای مقابله با سیستم مکان یاب GPS هراس ندارد.
در حال حاضر آزمایشات جدید ترین نوع موشک ضد رادار روسی Kh-58 جریان دارد. علاوه بر جنگنده سوخو 35 اس که جزونسل 4++ است، جنگنده نسل پنجم سوخو 57 نیز به این موشک مسلح خواهد شد.
سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است. جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала