ایرانی‌ها دهه‌هاست که در خلیج فارس داخل قایق‌ها موشک‌ می‌گذارند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایرانی‌ها دهه‌هاست که در خلیج فارس داخل قایق‌ها موشک‌ می‌گذارند
ایرانی‌ها دهه‌هاست که در خلیج فارس داخل قایق‌ها موشک‌ می‌گذارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک مقام اطلاعاتی ناتو تصاویر ارائه شده توسط ترامپ از قایق‌های ایرانی حامل موشک در خلیج فارس را اتفاقی روزانه در این خلیج دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، یک مقام اطلاعاتی ناتو با اشاره به تصاویر به نمایش گذاشته شده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از قایق‌های ایرانی در حال بارگیری موشک در خلیج فارس، این امر را اتفاقی روزانه دانست.

هراس اسرائیل از تبعات جنگ احتمالی ایران و آمریکا - اسپوتنیک ایران
هراس اسرائیل از تبعات جنگ احتمالی ایران و آمریکا

این مقام اطلاعاتی ناتو افزود: توضیحات ترامپ، چیزهایی بود که هر روز اتفاق می‌افتد و توضیحات وی شایعات و منابع ضعیفی بودند که ما شاهد آن بودیم و البته تصاویری از قایق‌های ایرانی به نمایش گذاشته شد که در حال قرار دادن موشک در آن بوده است. ایرانی‌ها از دهه 1980 موشک‌ها را در داخل قایق‌ها در خلیج فارس می‌گذارند.
وی همچنین درباره ادعای مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص افزایش حالت تهاجمی ایران در غرب آسیا گفت که ماهیت اطلاعاتی که آمریکایی‌ها ارائه داده‌اند کاملا غیر قانع کننده و حتی توهین آمیز است.
لازم به ذکر است که آمریکا پیشتر اقدام به اعزام ناو هواپیمابری به منطقه کرده است و بنا بر گفته جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا "این اقدام پیام شفاف و بدون تردیدی را به ایران ارسال کرده که هرگونه حمله به منافع آمریکا یا متحدان این کشور با ضربه بی‌رحمانه‌ای پاسخ داده خواهد شد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала