ایران در بالاترین نقطه آمادگی دفاعی قرار دارد

اشتراک
حاتمی: ایران می تواند در مقابل هر نوع تهدیدی از خود دفاع کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی « پرس تی وی»، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اعلام نمود که ایران در بالاترین نقطه از آمادگی های دفاعی-نظامی برای مقابله با هرگونه تهدید، زیاده خواهی قرار دارد.

وی تاکید کرد:«امروز ایران در بالاترین نقطه از آمادگی های دفاعی- نظامی برای مقابله با هرگونه تهدید، زیاده خواهی قرار دارد و این در حالی است که کسب این جایگاه رفیع و بی نظیر در سخت ترین شرایط تحریم نیروهای مسلح بدست آمده و شیطان بزرگ آمریکا و ازناب منطقه ای آن به قدرت نیروهای مسلح معترف هستند».

وزیر دفاع به شکست های متعدد توطئه ها و نقشه های پلید دشمن در رویارویی با نظام اسلامی در منطقه اشاره کرد که ضربه سنگینی به اعتبار و وجهه شیطان بزرگ آمریکا و دولت های منطقه ای حامی تروریست ها وارد کرد و آمریکایی ها پس از شکست در این نقشه شوم به تهاجم و حمله شدید و همه جانبه با ابزارهای اقتصادی بر علیه ایران روی آورده اند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود:«امروز در شرایطی هستیم که در مقایسه با دوران دفاع مقدس از منظر سرمایه های انسانی، آمادگی های نیروهای مسلح و پیشرفت های مادی و معنوی از جایگاه بسیار بالاتری برخورداریم و با بصیرت، هوشمندی، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ و سربلندمان فشارها و تنگناهای اقتصادی حاصل از تحریم ها را پشت سر خواهیم گذاشت».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала