بازگشت کارت سوخت و منتفی شدن سهمیه بندی بنزین

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر بازگشت کارت سوخت و منتفی شدن سهمیه بنزین
بازگشت کارت سوخت و منتفی شدن سهمیه بنزین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی هیات رئیسان مجلس شورای اسلامی ایران از منتفی شدن سهمیه بندی بنزین و بازگشت کار سوخت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسان مجلس شورای اسلامی ایران گفت: بنابر مذاکره‌های نمایندگان دولت با مجلس در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، قرار شد کارت‌های سوخت برای جلوگیری از قاچاق سوخت دوباره زنده شوند اما بنزین سهمیه‌بندی نمی‌شود و قیمت آن هم هر لیتر هزارتومان می‌ماند.

مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین در ایران - اسپوتنیک ایران
مجلس مخالف افزایش قیمت بنزین در ایران

نعمتی تاکید کرد که هیچ گونه افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت و احیای کارت سوخت تنها برای ساماندهی بنزین است و مصرف آن هم سقفی ندارد.

همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه در توضیح نشست غیرعلنی پارلمان درباره بنزین، گفت: درباره موضوع بنزین در این جلسه مباحث مفصلی اعم از اینکه سیستم کارتی بر روی بنزین اعمال شود، صورت گرفت.

وی افزود:حتما سیستم ارائه بنزین از طریق کارت سوخت درست است و مجلس از آن حمایت می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: همچنین درباره بحث سهمیه‌بندی بنزین نظر مجلس بر این نبود که قیمت بنزین افزایش پیدا کند. اکثریت مجلس موافق این فرآیند نبودند و نظر مجلس به دولت منعکس شد.

لاریجانی همچنین گفت: در این جلسه درباره مسائل مهم کشور علی‌الخصوص ابعاد موضوعات اقتصادی که با آن مواجه هستیم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.در این جلسه پیشنهاداتی هم سازمان برنامه و بودجه و هم وزارت نفت و هم وزرات کشور داشتند و نمایندگان و روسای کمیسیون ها هم در این زمینه مباحث خود را مطرح کردند.

وی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد اصلاحات ساختاری در بودجه کشور مد نظر و در زمینه ارائه نیازهای اساسی مردم جوری حرکت شود که یارانه‌ها به درستی به دست مردم برسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала