پاسخ ایران به اولتیماتوم آمریکا درباره برنامه هسته ای

© AP Photo / Vahid Salemiپاسخ ایران به اولتیماتوم آمریکا درباره برنامه هسته ای
پاسخ ایران به اولتیماتوم آمریکا درباره برنامه هسته ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس ایران اعلام کرد که تهران بدون توجه به فشارهای آمریکا به غنی سازی اورانیوم ادامه خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها و توطئه‌های امریکا را وحدت و وفاق در داخل ایران دانست و گفت: اگر اختلافاتی در داخل کشور داریم باید تمام کنیم، حداقل تاکتیکی آنها را کنار بگذاریم؛ سلایق در کشور متفاوت است. اما در برابر دشمن باید سلیقه‌ها را کنار گذاشت.

محصولات پترشیمی هدف بعدی ترامپ برای فشار علیه ایران - اسپوتنیک ایران
محصولات پترشیمی برنامه بعدی ترامپ برای فشار علیه ایران

لاریجانی با اشاره به اینکه برخی مقامات امریکایی اعلام کرده‌اند که ایران نباید آب سنگین تولید کند، گفت: به چه دلیل نباید آب سنگین تولید کند، ما متناسب با قراردادی که بسته‌ایم خلافی مرتکب نشده‌ایم، ما کار غنی سازی خود را انجام می‌دهیم شما می‌خواهید بخرید یا نخرید، این موادش موجود است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران طبق تعهداتش در برجام کار غنی سازی اورانیوم را انجام می‌دهد و به هیچ کشوری هم ارتباطی ندارد.

رئیس مجلس ایران یکی از انگیزه‌های عملیات روانی تحریم علیه ایران را فشار در داخل کشور عنوان کرد و افزود: امریکایی‌ها سازمان‌دهی عملیات روانی را در کنار این فشارها دنبال می‌کنند اما رسانه‌ها باید این موارد را روشن کنند.

لاریجانی تأکید کرد: وفاق و انسجام داخلی کشور یک موضوع حیاطی برای امروز ایران است، انشاالله زمینه رفع و حل این مشکلات فراهم خواهد شد و ملت ایران بتوانند با سرافرازی مسیر خودشان را ادامه دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала