علاقه رئیس جمهور و نخست وزیر چین به سریال بازی تاج و تخت

© AP Photo / HBOعلاقه رئیس جمهور و نخست وزیر چین به سریال بازی تاج و تخت
علاقه رئیس جمهور و نخست وزیر چین به سریال بازی تاج و تخت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری خلق چین از طرفداران سریال بازی تاج و تخت هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از South China Morning Post، شی جی پینگ، رئیس جمهور جمهوری خلق چین و لی که چیانگ، نخست وزیر جمهوری خلق چین از طرفداران سریال " بازی تاج و تخت" هستند.

بازیگر بازی تاج و تخت با بلند کردن وزنه 474 کیلوگرمی رکورد دنیا را شکست - اسپوتنیک ایران
بازیگر "بازی تاج و تخت" با بلند کردن وزنه 474 کیلوگرمی رکورد دنیا را شکست

به گفته خبرنگاران این روزنامه، در یکی از جلسات در پکن، رییس جمهور جمهوری خلق چین دستیاران و مهمانان خود را با گفتن این جمله که: "ما باید اطمینان حاصل کنیم که جهانی که در آن زندگی می‌کنیم وارد جنگ بی قید و شرط هفت پادشاهی وستروس نمی‌شود" (اشاره به وضعیت جهان در سریال بازی تاج و تخت)، شگفت زده کرد. علاوه بر این، منابع این روزنامه گزارش دادند که شی و لی به تماشای یک نسخه ویژه و کوتاه شده از این سریال می‌نشینند، زیرا که، به دلیل برنامه‌های موجود، آنها زمان کافی برای نگاه کردن کامل سریال را در اختیار ندارند. آنها این نسخه کوتاه شده از این سریال را نسخه الماس وار می‌نامند.
شی جی پینگ به ندرت در مورد سرگرمی‌هایش صحبت می کند، اما مشخص شده است که وی به فلسفه، تاریخ، ادبیات، فرهنگ، موسیقی و ورزش علاقه‌مند است؛ او این ادعا در مورد سرگرمی‌هایش را در طی یک دیدار با دانش آموزان یک دانشگاه آمریکایی در سال 2012 بیان نمود. در میان فیلم های مورد علاقه او، احتمالا، "پدرخوانده" و " نجات سرباز رایان " نیز حضور دارند. وی در همان جلسه با دانش آموزان دانشگاه آمریکایی درباره نحوه اداره کار و زندگی شخصی به‌صورت همزمان پاسخ داد: "مأموریت غیرممکن".
بازی تاج‌وتخت یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است. نخستین کتاب این مجموعه بازی تاج‌وتخت نام دارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала