گزارش و تحلیل

سرمایه گذاری ایرانیان در فوتبال روسیه و بخش هوایی در کازان

© Sputnik / Marina Alshalanسرمایه گذاری ایرانیان در فوتبال روسیه و بخش هوایی در کازان
سرمایه گذاری ایرانیان در فوتبال روسیه و بخش هوایی در کازان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز و شرکت هواپیمایی آتا با حضور در همایش کازان دو سند همکاری به امضاء رساند.

اسپوتنیک، همایش KAZANSUMMIT 2019 با حضور کشورهای اسلامی از 24 الی 26 آپریل در شهر کازان برگزار می شود.

محمدرضا زونوزی مطلق، مدیرعامل شرکت "توسعه سرمایه گذاری دریک" و مالک باشگاه تراکتور سازی تبریز که در همایش KAZANSUMMIT 2019 حضور دارد با خبرگزاری اسپوتنیک به گفتگو نشست. وی گفت:

این سفر سومین و یا چهارمین سفر تجاری من به شهر زیبای کازان است. ما در حوزه های فولاد، خودروسازی و همچنین هواپیمایی آتا فعالیت داریم. با شهر کازان و کشور روسیه مناسبات بسیاری داریم که می توانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.
برای نخستین بار خط پرواز تهران — کازان را راه اندازی کردیم و حدود هشت ماه از آغاز فعالیت آن می گذرد که هفته ای یک الی دو پرواز صورت می گیرد و این امکان وجود دارد که در فصل تابستان به هفته ای سه الی چهار پرواز برسد. همچنین در حوزه خودروسازی نیز فعالیت هایی انجام می دهیم. علاوه براین در حال بررسی در زمینه هایی دیگری نیز هستیم که بتوانیم با جمهوری تاتارستان مراودات بیشتری داشته باشیم.


ما تا کنون دو تفاهم نامه و سند همکاری امضاء کردیم که یکی از این تفاهم نامه ها مربوط به خدمات کارگو هواپیمایی آتا و دیگری مربوط به امضا تفاهم نامه خواهر خواندگی بین دو باشگاه تراکتور سازی تبریز و روبین کازان است که امیدواریم این اقدام منجر به مشارکت خوب و مناسبی بین ایران و جمهور تاتارستان شود.
کارگو یک سند همکاری برای ارسال بار از تهران به کازان و بالعکس بود که امروز این تفاهم نامه به امضاء رسید.

 

© Sputnik / Marina Alshalanامضای تفاهم نامه بین شرکت هواپیمایی آتا و شرکت "پروژه های تاتارستان" روسیه در اجلاس KAZANSUMMIT-2019
امضای تفاهم نامه بین شرکت هواپیمایی آتا و شرکت پروژه های تاتارستان روسیه در اجلاس  KAZANSUMMIT-2019 - اسپوتنیک ایران
امضای تفاهم نامه بین شرکت هواپیمایی آتا و شرکت "پروژه های تاتارستان" روسیه در اجلاس KAZANSUMMIT-2019

آنچه که مربوط به فوتبال می شود و براساس تفاهم نامه امضا شده، این دو باشگاه با یکدیگر مراودات ورزشی و فرهنگی خواهند داشت و همچنین در زمینه های اقتصادی، ورزشی و فرهنگی مشاوره و همکاری مشترک خواهند داشت. با این تفاهم نامه دو باشگاه می توانند در تبادل بازیکن نیز با یکدیگر همکاری هایی داشته باشند.
پیش از این باشگاه تراکتورسازی درباره ترانسفر بازیکنان با استعداد به باشگاه روبین کازان مذاکراتی صورت گرفت که امروز با باشگاه روبین کازان به توافق رسیده و می توانیم همکاری های مفیدی داشته باشیم.
آقای زنوزی افزود: کشورهای اسلامی که امروز در اجلاس کازان حضور دارند می توانند همکاری های خوبی با یکدیگر داشته باشند. همانطور که من در سخنرانی خود اعلام کردم کشورهای اسلامی باید از پتانسیل پهناور بودن و آبی روسیه استفاده کنند و در زمینه های کشاورزی و دامداری مشارکت کنند که برای دو طرف سودمند خواهد بود و علاوه بر آن می توانند به کشورهای غیر اسلامی صادرات داشته باشند.
این اجلاس چند سال است که تشکیل شده است و برای خروجی مناسب این اجلاس کارگروهای ایجاد شده باید شکل عملیاتی تری به خود بگیرد تا بتوان یک قدرت تجاری بین روسیه و کشورهای اسلامی تشکیل شده و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала