جنجال بسته های غذایی کویت برای کمک به سیل زدگان در ایران

© Photo / IRNAГуманитарная помощь
Гуманитарная помощь - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت نسبت به تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی در مورد کمک های انسان دوستانه به سیل زدگان ایران اظهار نظر کرد.

کمک رسانی به مردم سیل زده ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
دوست و دشمن را در مضیقه می شود شناخت + تصاویر
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، انورعبدالله الحساوی، نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت در خصوص شایعات منتشر شده درباره اجناس ایرانی در بسته های غذایی اهدایی کشور کویت، گفت: ما بسته های غذایی را از ایران خریداری می کنیم، چون ارزان تر از بازار کویت بوده و جابجایی آن آسانتر و تحویل به آسیب دیدگان نیز سریعتر است.

همزمان با جاری شدن سیل در برخی ازاستان های ایران، تعدادی از کشورهای خارجی از جمله کویت، ترکیه، پاکستان، روسیه ، عراق، عمان، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، فرانسه آلمان و ایتالیا کمک های انسان دوستانه خود از طریق هوا و زمین برای سیل زدگان به ایران ارسال کردند.

از واپسین روزهای سال 1397 ایران با سیلاب شدید مواجه شده که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر قرار داده است و ده ها هزار نفر از مردم این کشور را با مشکلاتی روبرو کرده است. همچنین جاده ها، زیرساخت ها و منازل بسیاری بر اثر وقوع سیل آسیب دیده و یا تخریب شده اند. به نقل از وزارت کشور ایران، حدود 400 شهر و روستا در 25 استان ایران با مشکلات مواجه شده اند و تاکنون 40 هزار میلیارد تومان خسارت وارده سیل به استان های ایران بوده و بر اثر سیل 78 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала