افشای حقیقت جراحی عروسکی بینی یک روحانی +عکس،ویدئو

© Flickr / Artur Bergmanافشای حقیقت جراحی عروسکی بینی یک روحانی +عکس،ویدئو
افشای حقیقت جراحی عروسکی بینی یک روحانی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شخصی با غرض ورزی خود را یک روحانی جا می زند و عنوان می کند از پزشک جراح به دلیل اینکه بینی او را به حالت عروسکی جراحی کرده است شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روحانی جوانی که جراحی بینی و عروسکی شدن آن، سوژه ای در فضای مجازی شده است اظهار داشت که این خبرها از سوی یک فرد مغرض و با تصاویر ایشان در حال انتشار است و چنین جراحی اتفاق نیفتاده است.

"سجاد داوری پور"، طلبه جوان می گوید: «صاحب صفحه اینستاگرامی "اصغر پهلوان" با جعل تصویری از او اقدام به شیادی و کلاهبرداری کرده است و هم اینک تحت پیگرد قانونی است.»

این ماجرا به شرح زیر در فضای مجازی منتشر شده است:
چندی پیش یک روحانی جوان به دلیل تصادف راهی بیمارستان شد و بینی شکسته خود را به دست جراح سپرد اما نتیجه عمل یک بینی به حالت عروسکی بوده که باعث شده است این روحانی از پزشک جراح شکایت کند؛ اما این شکایت ناموفق بود و او نتوانست در دادگاه علیه پزشک جراح پیروز شود.
او می گوید: «چون من با لباس روحانیت بوده ام، جراح، بینی من را به این شکل عمل کرده است. آخر کدام آدم عاقلی بینی مصدوم تصادفی را عروسکی جراحی می کند؟»
او که از ظاهر بینی اش بسیار ناراضی است در صفحه اینستاگرام خود این موضوع را مطرح می کند و پیوسته پزشک جراح را نفرین می کند.

اما کاربرانی که حقیقت موضوع خبر نداشتند نسبت به این خبر واکنش های متفاوتی نشان داده بود.

این فرد که در صفحه ای با نام این روحانی جوان به راه انداخته بود، «چند همسری اسلامی» را تبلیغ و ترویج می داده و مشخصات خانم هایی را که مایل بودند به عنوان همسرم دوم ازدواج کنند با تصویری مات در استوری صفحه خود منتشر می کرد. او مدعی است طی ده سال توانسته با این روش زمینه ۵۰۰ ازدواج را فراهم کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала