کمک رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان

اشتراک
جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت دفاع‌ به منظور حمایت از سیل زدگان در استان خوزستان تشکیل و آغاز به کار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت دفاع‌ به منظور حمایت از سیل زدگان در استان خوزستان تشکیل و آغاز به کار کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز با حضور در مناطق سیل زده استان خوزستان در دیدار با فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان هشدار داد که در جریان سیل اخیر رسانه‌های ضد انقلاب با تبلیغات ناجوانمردانه می‌خواهند مردم را مقابل سپاه و بسیج قرار دهند و این آرزوی فانی را به گور خواهند برد.

فرمانده قرارگاه امداد ذوالفقار ارتش در خوزستان در بازدید از بخش ابوجلال جنوبی در کنار رودخانه کرخه، در جمع مردم با اشاره به عبور ملت ایران از تمامی بحران‌ها در چهل سال اخیر، تاکید کرد و گفت:«با اتحاد و همدلی از بحران کنونی نیز عبور می‌کنیم».

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس نیز که برای رسیدگی به وضعیت سیل زدگان به خوزستان رفته است، امروز با خانواده شهید علی هاشمی در اهواز دیدار کرد. وی کمک به هموطنان سیل‌زده در خوزستان را دفاع از حرم توصیف کرده و گفت که «مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل زدگان خوزستان بیایید».

در طی چند گذشته، ایران با سیل های شدیدی مواجه شده است که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است. بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، موجب قطع برق شده است. به گزارش مقامات ایرانی، تا کنون تعداد 70 نفر بر اثر سیل کشته شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала