کمک های مالی هلال احمر و صلیب سرخ جهانی به سه هزار خانواده آسیب دیده از سیل در ایران

© AP Photo / Mohsen Esmaeilzadeh/ISNAکمک های مالی هلال احمر و صلیب سرخ جهانی به سه هزار خانواده آسیب دیده از سیل در ایران
کمک های مالی هلال احمر و صلیب سرخ جهانی به سه هزار خانواده آسیب دیده از سیل در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمرتقریبا ۵۰۰ هزار فرانک سوئیس ( تقریبا به همان میزان دلار) برای کمک به شهروندان ایرانی که گرفتار سیل شده اند، اختصاص داده است.

به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه دفتر مرکزی ژنو که روز سه شنبه منتشر شده آمده است که این پول ها در حمایت از سه هزار خانواده آسیب دیده در ایران است.
خاطر نشان می شود که این وجوه به شرایط وضعیت اضطراری وخیم ناشی از سیلاب در ایران اختصاص یافته است. آنها بدون هیچ گونه پیش شرطی برای ارائه به ۳ هزار خانواده ای است که خانه و دارایی شان آسیب دیده است.
رئیس منطقه ای فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر برای خاور میانه و آفریقای شمالی بیان داشت که جمعیت ایرانی هلال احمر نسبت به این بلای طبیعی عکس العمل گسترده نشان داده: بیش از ۱۱ هزار نفر از کارکنان به ۱۹۲ هزار فرد آسیب دیده کمک کردند. در عین حال گستردگی این بحران آنقدر است که نیاز به کمک بیشتری است.
در طی دو هفته گذشته، ایران با سیلاب شدید مواجه شده که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر قرار داده است. بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، موجب قطع برق شده است. به گزارش مقامات ایرانی، تا کنون تعداد 57 نفر بر اثر سیل کشته شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала