تجهیز سامانه دفاع هوایی روسیه به سیستم نامرئی

© Sputnik / Grigoriy Sisoevتجهیز سامانه دفاع هوایی روسیه به سیستم نامرئی
تجهیز سامانه دفاع هوایی روسیه به سیستم نامرئی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دفتر طراحی "توچماش" روسیه از تغییرات در سیستم های ضد موشکی در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، والری ماکی یف، مدیرعامل شرکت "توچماش" گفت: سامانه دفاع هوایی روسیه در آینده مجهز به سیستم های جدید خواهند شد. وی گفت، این سیستم ها در محدوده‌ای رادیویی دارای ایستگاه های بررسی دایره‌ای منفعل نامرئی خواهند شد. 

کارشناس روس گفت، در سه سال گذشته، ما اقدامات تجربی — آزمایشی به منظور ایجاد ایستگاه رادیویی انجام دادیم که این اقدامات در حال حاضر به اتمام رسیده است.
ماکی یف افزود: در تمام درگیری های امروزی، سامانه دفاع هوایی دشمن که توسط رادار رادیویی شناسایی می شوند، نابود شده و سپس تجهیزات حمله به هواپیما ها به آرامی کار خود را ادامه می دهند.

سیستم دفاع هوایی (Sosna) اولین ایستگاه مجهز به نظارت دایره ای خواهد بود که به گفته والری ماکی یف، از دقت بالا برای نابودی حملات هوایی برخوردار می باشد و در میادین جنگ به علت آمادگی کامل برای تیراندازی و قابلیت خودکار در زمان بسیار کوتاه از خود واکنش نشان می دهد.
وی همچنین درباره طرح های موشک های غیر هدایت شونده گفت: با توجه به اینکه کارایی موشکهای غیر هدایت شونده بسیار پایین است، امروزه نیاز مبرم برای بهبود آنها در زمان بسیار کم و با منابع مالی ناچیز وجود دارد.
ماکی یف ادامه داد: به این منظورما در حال فعالیت بر روی یک پروژه ویژه برای ایجاد واحدهای کنترل جداگانه برای موشک های غیر هدایت شونده هستیم که در سال های اخیر هزاران نوع از این موشک ها تولید شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала