بانوی بازیگر ایرانی شانه به شانه آسیب دیدگان سیل +عکس

© AP Photo / Mohsen Esmaeilzadeh/ISNAبانوی بازیگر ایرانی شانه به شانه آسیب دیدگان سیل +عکس
بانوی بازیگر ایرانی شانه به شانه آسیب دیدگان سیل +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور فعال "هدیه تهرانی" به عنوان داوطلب مردمی هلال احمر!

به گزارش اسپوتنیک، بانوی بازیگر ایرانی، "هدیه تهرانی" این روزها حضور فعالی را در میان سیل زدگان استان های شمالی دارد. او به عنوان داوطلب مردمی در سازمان "هلال احمر ایران"، شانه به شانه این مردم ایستاده و به آنان خدمت می کند.

 

گفته شده است که در حادثه سیل استان "گلستان"، بیشتر کمک‌های مردمی از طریق سازمان هلال‌احمر ایران در حال ارسال به سمت مناطق آسیب‌دیده است.
پویش مردمی سازمان "هلال احمر" با حمایت چهره های ورزشی، هنری و اجتماعی باعث شده است مدیریت کمک به سیل‌زدگان استان "گلستان و مازندران" از طریق این سازمان صورت بگیرد.

در همین راستا، "پرویز پرستویی" بازیگر سرشناس ایرانی از این بانوی بازیگر تمجید و تشکر کرد. او عنوان کرده است که بانوی سینمای "یران" نمی گویم مثل یک مرد کنار مردم عزیز و نازنین استان "گلستان" ایستادی، از روز اول تا همین الان و تا همیشه می گویم که الحق ثابت کردی شیرزنی.

بسیاری از کاربران نیز با تحسین این بانوی بازیگر عنوان کردند که او دین خود را به مردم خود به خوبی ادا کرد. به گفته این دسته از کاربران، کسی که خود را گم نمی کند و در همه شرایط طرف مردم است، درود دارد. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که اگر جایی زنی را موفق دیدی حتما ستایش کن چون برای رسیدن به موفقیت چند برابر مردها تلاش کرده است.

گفتنی است که در پی بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، براساس تایید منابع رسمی، تا کنون 42 نفر جان خود را از دست داده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала