واکنش سفارت ایران به برگزاری کنسرت تتلو در تفلیس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش سفارت ایران به برگزاری کنسرت تتلو در تفلیس
واکنش سفارت ایران به برگزاری کنسرت تتلو در تفلیس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفارت ایران در گرجستان، در واکنش به رفتارهای خارج از اخلاق و قانون یک خواننده ایرانی که باعث رنجش و واکنش گروهی از مردم گرجستان شده اظهار تاسف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، امروز جمعی از مردم گرجستان در مقابل سفارت ایران در تفلیس تجمع و به رفتارهای خواننده ایرانی امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو در کنسرتی که چهارم فروردین در پایتخت گرجستان داشت اعتراض کردند. در پی این اعتراضات سفارت ایران در گرجستان با انتشار بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

در بیانیه سفارت ایران در تفلیس آمده: از اینکه "رفتارهای خارج از اخلاق و قانون به اصطلاح یک خواننده ایرانی" باعث رنجش و واکنش گروهی از مردم گرجستان شده است اظهار تاسف می کنیم.

سفارت ایران در بیانیه خود نام کسی را ذکر نکرده اما اشاره کرده که "فرد مذکور در ایران پرونده قضایی دارد" و "این سفارت و دولت ایران هیچگونه ارتباطی با سفر و برگزاری کنسرت این فرد در تفلیس نداشته و از عاملان سفر و برگزار کنندگان کنسرت مذکور کاملا بی‌اطلاع می‌باشد."

سفارت ایران از مردم گرجستان خواست که "رفتارهای غیراخلاقی و ناهنجار برخی افراد بزهکار" را که "آگاهانه یا ناگاهانه" به ارزش‌های اخلاقی، فرهنگی و قوانین و مقررات دو کشور بی‌احترامی می‌کنند "از فرهنگ و تمدن دیرینه ایرانی جدا دانسته و آن را نمونه‌ای از جامعه اخلاق مدار ایرانی ندانند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала