اجرای حکم خلع لباس دائم آقامیری در دادگاه+ عکس،ویدئو

© AP Photoاجرای حکم خلع لباس دائم آقامیری در دادگاه+ عکس،ویدئو
اجرای حکم خلع لباس دائم آقامیری در دادگاه+ عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
“سید حسن آقامیری” که پیشتر به دو سال حبس تعلیقی و خلع لباس دائم محکوم شده بود، به دستور قاضی حکم او در دادگاه اجرا شد

به گزارش اسپوتنیک، خبر اجرای حکم خلع لباس دائم یک روحانی در دادگاه در شبکه های اجتماعی با واکنش بسیاری از کاربران همراه شد.

"سید حسن آقامیری" که چندی پیش به اتهام هتک حیثیت، توهین به مقدسات و تشویش اذهان عمومی محکوم به دو سال زندان تعلیقی و خلع لباس دائم شده بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از اجرای حکم خلع لباس خود خبر داد.

او نوشت: «با تماس دادگاه ویژه ی روحانیت قم به اجرای احکام دادگاه مراجعه کردم، به نیابت از دادگاه ویژه تهران حکم خلع لباس دائم و دو سال حبس تعلیقی به پنج سال به من ابلاغ شد، و با کمال تعجب قاضی اجرای احکام گفت به ما نیابت دادند تا همین جا حکم را اجرا کنیم. حکم اجرا شد و در حضور مراجعه کنندگان لباس را به دست گرفتم و بیرون آمدم.»

کاربران ایرانی در واکنش به این خبر عنوان می کنند که در کشوری زندگی می کنیم که با کوچکترین انتقاد برخورد می شود. این کاربران عقیده دارند دادگاه ویژه روحانیت باید با برخی دیگر از روحانی ها برخورد کند.

بسیاری از کاربران نیز معتقدند با خلع لباس آقامیری، او بیش از پیش مردمی تر شده و در بین مردم همچنان قابل احترام خواهد بود و او چیزی را آزاد دست نداده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала