شوخی سیمونیان: انگار نیویورک تایمز همان اسپوتنیک است

© Sputnikشوخی سیمونیان: انگار نیویورک تایمز همان اسپوتنیک است
شوخی سیمونیان: انگار نیویورک تایمز همان اسپوتنیک است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادعاهای مایک پمپئو در خصوص خبرگزاری اسپوتنیک در خصوص انتشار خبرهای فرعی درباره ونزوئلا به خود "نیویورک تایمز" بر می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری اسپوتنیک خطاب به نیویورک تایمز در توئیتر خود نوشت که، ادعاهای وزارت امور خارجه ایالات متحده مایک پمپئو درباره خبرگزاری اسپوتنیک در خصوص انتشار خبرهای فرعی در خصوص ونزوئلا به خود "نیویورک تایمز" بر می گردد. 

پاسخ ترامپ یه سوال خبرنگار اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
واکنش منفی رسانه غربی به پرسش خبرنگار اسپوتنیک از ترامپ

وی گفت: " نیویورک تایمز نوشت، کامیون های حامل کمک های بشردوستانه توسط مائدورو سوزانده نمی شوند، بلکه توسط مخالفان که توسط مقامات آمریکایی پشتیبانی می شود، سوزانده می شود (خبر فرعی درباره ونزوئلا). این همان چیزی است که اسپوتنیک در مورد آن پیشتر خبر منتشر نموده بود. در واقع این بدان معنا است که نیویورک تایمز همان حرف های اسپوتنیک را تکرار می کند".

اعتراضات گسترده علیه رئیس جمهور فعلی ونزوئلا، نیکلاس مادورو، در تاریخ 21 ژانویه آغاز شد. در تاریخ 21 ژانویه اعتراضات عمومی علیه مادورو آغاز شد و روز 23 ژانویه خوان گوایدا، رئیس پارلمان ونزوئلا خود را رئیس جمهور موقت این کشور اعلام کرد. کشورهای گروه لیما به غیر از مکزیک، آمریکا، آلبانی، گرجستان، سوئیس و سازمان کشورهای آمریکایی و تعدادی از کشورهای اروپایی از ریاست جمهوری موقت گوایدو حمایت کردند.

کشورهای روسیه، بولیوی، ایران، کوبا و نیکاراگوآ، السالوادور، ترکیه، بلاروس و چین ضمن حمایت از مادورو، از طرفین درگیر در بحران خواستند از راه مسالمت آمیز به حل و فصل مسائل بپردازند و مخالفت خود با دخالت خارجی در امور داخلی کشورها را اعلام کردند. دبیر کل سازمان ملل برای حل و فصل بحران به گفتگو و دیالوگ فراخواند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала