مادرانی که از دیدن فیلم های پورن شوکه شده بودند برای بچه ها فیلم پورن می سازند

© Photo / Pixabayمادرانی که از دیدن فیلم های پورن شوکه شده بودند برای بچه ها فیلم پورن می سازند
مادرانی که از دیدن فیلم های پورن شوکه شده بودند برای بچه ها فیلم پورن می سازند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنج مادر از انگلیس که از محتوای فیلم های پورنو آنلاین وحشت زده شده اند، فیلمی خواهند ساخت که نشان دادن آن به کودکان شرم آور نباشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میرور، این پروژه جدید کانال 4 است که به نام مامز میک پورن نامگذاری شده است.

به عنوان بخشی از نمایش، زنان فیلم های هاردکور آنلاین(پورن سخت) را نشان دادند. لوئیس از منچستر، مادر کودک شش ساله، از دیدن چنین فیلم ها آنقدر متاثر شد که استفراغ کرد.

سارا 40 ساله از شمال ولز زمانی که او صحنه های تجاوز در فیلم پورنو را دید، اشک هایش جاری شد و به گریه افتاد. سارا گفت: "اگر این اولین فیلم در مورد رابطه جنسی می بود که من دیدم، من به سنگ تبدیل می شدم". ما باید به فرزندان خود یاد دهیم تا راه را از چاه تفاوت‌ کنند چیزی را که کودکان در اینترنت می بینند جز کثافت چیز دیگر نیست." سارا اظهار داشت که اگر پسرش با یک زن مانند یک بازیگر فیلم پورنو رفتار کند، سر او را می شکند. سارا خاطرنشان می کند که فیلم های معاصر بزرگسالان، جوانان را در مورد روابط جنس واقعی گمراه می کنند. مادران گفتند "فرزندان ما باید درک کنند که این طبیعی نیست". فیلم ای را که این بانوان می خواهند به اجتماع نشان بدهند، در آخرین بخش به نمایش گذاشته خواهند شد، زمانی که شرکت کنندگان پروژه، دوستان و فرزندان و مهمانان خود را جمع می کنند. پیش از این برخی از دانشمندان گفته بودند که نیاز است تا گوشه های تاریک و منفی فیلم های پورنو را برملا کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала