بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام

© Sputnik / Maxim Blinovفرودگاه
فرودگاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات عالی ایران از بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام گله‌مند هستند و دستور دادند این مساله رفع شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، مقامات عالی ایران از بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام گله‌مند هستند و دستور دادند این مساله رفع شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این خصوص گفت:«رئیس جمهوری اظهار کرده است هنگامی که در مسیر فرودگاه هستم بوی منطقه سبب می‌شود از خواب بیدار شوم. مقام معظم رهبری دستور داده‌اند که تا پایان دولت دوازدهم بوی نامطبوع مسیر این فرودگاه باید رفع شود.همین آب و فاضلابی که استحصال می‌شود گرانبها است و نباید آن را از دست بدهیم. ما به عنوان دولت حق نداریم بگویم که چون در منطقه تولید صورت می‌گیرد و محل جمع آوری زباله است پس مردم باید این بوی نامطبوع را حس کنند.

تمام واحدهای آلوده کننده آب موظف هستند که هر آبی را که آلوده می‌کنند هزینه‌اش را پرداخت کنند. رها کردن فاضلاب آسایش مردم را به هم می‌زند و جرم بزرگی است. زندگی را نباید برای مردم غیرقابل تحمل کنیم چرا که مسائل زیست محیطی حق مسلم آنها است.

شهر را باید محیطی قابل تحمل و قابل زندگی برای مردم کنیم. مسئله بزرگ‌تر در این رابطه پسماندهای آرادکوه است که در این‌باره رییس جمهوری به شهرداری تهران دستور داده است که مرکز دپوی زباله تهران را به مکانی دیگر — حدود 100 کیلومتر پایین‌تر از محل فعلی- منتقل کند. بخش خصوصی راغب به تولید برق از پسماند نیست. باید به سمتی حرکت کنیم که بخش خصوصی به این کار به ویژه در شمال کشور تشویق شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала