برگزاری همه‌پرسی در ایران برای خروج از برجام

CC0 / Pixabay / برگزاری همه‌پرسی در ایران برای خروج از برجام
برگزاری همه‌پرسی در ایران برای خروج از برجام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از نمایندگان مجلس ایران برگزاری همه‌پرسی برای خروج این کشور از برجام را پیشنهاد دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ایران از پیشنهاد برخی از نمایندگان برای همه‌پرسی درباره چهار موضوع اف ای تی اف ، هر ایرانی روزی یک لیتر بنزین، پرداخت یارانه نقدی ماهیانه 200 هزار تومان به جای دلار 4200 تومانی از بابت 14 میلیارد دلار کالای اساسی و تعیین سقف 7 میلیون تومان برای حقوق مدیران خبر داد.

چرا ترامپ مخالف برجام است؟ - اسپوتنیک ایران
چرا ترامپ مخالف برجام است؟

حاجی‌دلیگانی در این خصوص گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد داده‌اند در کنار چهار موضوع فوق، بحث خروج ایران از برجام نیز گنجانده شود. قرار شد تا کار کارشناسی بیشتری درباره این طرح انجام شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس ایران در ادامه افزود: با توجه به اینکه پیشنهادات مختلفی درباره این طرح از سوی نمایندگان مطرح شده است در حال جمع‌بندی آنها هستیم تا طرح کاملی به پارلمان ارائه کنیم.
یادآور می شود روابط امریکا و ایران پس از به قدرت رسیدن دونالد ترامپ تیره تر شده است. رئیس جمهور امریکا ایران را به برهم زدن ثبات در منطقه و حمایت از تروریسم جهانی متهم می کنند. رهبران ایران در پاسخ قول داده اند در برابر فشار واشنگتن تسلیم نشده و به دنبال کردن خط مشی سیاسی خود ادامه دهند.
هشتم ماه مه سال گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه فقط تحریم های قبلی را باز می گرداند بلکه تحریم های جدید علیه تهران را نیز اعمال خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала