واکنش پلیس به ماجرای مربی تیم استقلال تهران + ویدئو

© Photo / IRNAواکنش پلیس به ماجرای مربی تیم استقلال تهران + ویدئو
واکنش پلیس به ماجرای مربی تیم استقلال تهران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس راهور تهران پس درگیری مربی تیم استقلال تهران با مامور راهنمایی راننگی اعلام کرد، اتمام افراد در برابر قانون یکسان هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران در خصوص برخورد مامور پلیس راهور با فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم استقلال تهران اظهار کرد: بنده فیلم استوری فرهاد مجیدی را در اینستاگرام دیدم و برخورد مامور ما کاملا درست بوده است.

وی تاکید کرد: برای پلیس تفاوتی نمی‌کند فرد متخلف چه کسی باشد، تمام افراد در برابر قانون یکسان هستند؛ اینکه کسی تصور کند، چون چهره یا بازیکن فوتبال و یا هنرپیشه است و یا مقامی دارد با بقیه افراد جامعه تفاوت دارد و نباید مقررات را اجرا کند ایراد بسیار بزرگی است.
سردار مهماندار بیان کرد: پلیس اگر از فردی تست می‌گیرد؛ آن فرد اگر مشکلی ندارد چرا باید در برابر تست دادن مقاومت کند.

وی افزود: در رابطه با این اتفاق، بررسی‌های بیشتر در خصوص سرعت خودروی آقای فرهاد مجیدی و دلیل تست ندادن وی در حال انجام است و حتما اطلاع رسانی کامل را انجام خواهیم داد.

گفتنی است که فرهاد مجیدی، مربی تیم فوتبال استقلال تهران، شب گذشته و بعد از بازگشت از اهواز با ماموران نیروی انتظامی دچار درگیری لفظی شد.

وی که از درخواست مامور برای گرفتن تست الکل متعجب شده بود، اقدام به فیلمبرداری از صحبت های این ماموران کرد و درگیری لفظی طرفین بالا گرفت.

مربی استقلال با انتشار پیامی ادامه ماجرا را اینطور شرح داده است: «… من هم تست الکل دادم و وقتی گفتم من از اهواز و فرودگاه آمدم نه مهمانی و فهمید که من در حال فیلم گرفتن از ادبیات نامناسبش هستم با بی ادبی و دروغ گفت سرعت شما زیاد بوده! و ماشین رو به دلیل سرعت زیاد توقیف کرد. من هم به قانون احترام گذاشتم اما کلیه مکالمات رو فیلم گرفتم تا برای برخورد با مامور خاطی تحویل مراجع مربوطه بدم. ادبیات نامناسب و نحوه ایستادن این مامور که انگار دنبال دعوا بوده گویای همه چیز است.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала