حمله افراد ناشناس به سفارت کره شمالی

© REUTERS / Athit Perawongmethaحمله افراد ناشناس به سفارت کره شمالی + عکس
حمله افراد ناشناس به سفارت کره شمالی  + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه‌های اسپانیایی از ورود افراد ناشناس به سفارت کره شمالی در مادرید و سرقت رایانه‌های این مرکز دیپلماتیک خبر داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رسانه‌های اسپانیایی به نقل از منابع آگاه گزارش داده‌اند که سفارت کره شمالی در مادرید آخر هفته گذشته هدف حمله مهاجمین ناشناس قرار گرفته است.
به نوشته پایگاه «ال‌پاییس»، این خبر به صورت رسمی اعلام نشده، اما منابع مطلع گفته‌اند که روز جمعه چند نفر پس از ورود به سفارت کره شمالی، دست‌وپا و دهان کارکنان سفارت را بسته و رایانه‌های این ساختمان دیپلماتیک را به سرقت برده‌اند.
بنا بر این گزارش، زمانی که نیروهای پلیس قصد ورود به سفارت را داشته‌اند، فردی در را باز کرده و گفته اتفاق مهمی نیافتاده است.
همزمان نشریه «ال کانفیدنسیال» هم نوشته است که روز جمعه یک زن فریادزنان از ساختمان سفارت بیرون دویده و به شاهدان گفته چند مهاجم دست و پای کارکنان سفارت را بسته‌اند. دقایقی بعد هم چند خودرو از سفارت خارج شده‌اند و کارکنان را تنها گذاشته‌اند.
این نشریه نوشته است که در این حادثه سه نفر «جراحت سطحی» دیده‌اند، اما هنوز دقیقا مشخص نیست که داخل سفارت چه اتفاقی افتاده است.
اسپانیا و کره شمالی هنوز به این حادثه واکنشی نشان نداده‌اند، اما منابع مطلع به رسانه‌ها گفته‌اند که وزارت کشور اسپانیا در جریان این رخداد قرار دارد و تحقیقاتی را در مورد آن آغاز کرده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала