آیا دوره فراوانی کالاها و ارزانی در ایران فرا خواهد رسید؟

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh آیا دوره فراوانی و ارزانی در ایران فرا خواهد رسید؟
آیا دوره فراوانی و ارزانی در ایران فرا خواهد رسید؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به مدیریت دولت در توزیع کالاهای اساسی اعلام کرد در دو هفته آینده تأثیر مدیریت دولت در وفور اقلام و قیمت کالاها مشاهده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، ، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه امروز (1 اسفند) هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تأمین کالاهای اساسی و اظهار نظر قبل وی در این زمینه اظهار داشت: گفته قبلی من هنوز به‌قوت خود باقیست. در تأمین کالاهای اساسی مشکل جدی نداشته و نداریم. شب عید هم مشکلی نخواهیم داشت.
وی افزود: اقلام عمده‌ کالاها در انبارهاست و 2 میلیون تن کالا نیز در گمرک در حال تخلیه است، مثلاً دولت در موضوع گوشت، ارز 4200تومانی اختصاص داده است اما عده‌ای در شبکه توزیع مراعات نمی‌کنند و همین امر باعث ایجاد اخلال شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: دولت تصمیم گرفت و واردات را برای همه، بدون حقوق ورودی اعلام کرد. اگر واردات و عرضه افزایش یابد، تعدیل قیمت‌ها پیش‌بینی می‌شود و مردم به وفور دست پیدا می‌کنند. دولت نمی‌خواهد با عرضه کم، مردم به صف کشانده شوند.
رحمانی خاطرنشان کرد: گوشت به کشور وارد شد، این‌که به دست مصرف کننده نرسید را باید در شبکه توزیع رصد کرد و نظارت انجام شود. در دو هفته آینده تأثیر این مدیریت، در وفور اقلام و قیمت کالاها مشاهده خواهد شد.
یاداور می شود وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران در شرایطی چنین سخنانی را ایراد کرده که اخیرا مردم در این کشور به خاطر کمبود و گرانی کالاهایی همچون گوشت قرمز و مرغ ابراز نارضایتی می کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала