20 گوشی هوشمند برتر جهان مشخص شدند

© REUTERS / Beck Diefenbach20 گوشی هوشمند برتر جهان مشخص شدند
20 گوشی هوشمند برتر جهان مشخص شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناسان 20 مدل برتر گوشی های هوشمند که اخیرا منتشر شده اند را معرفی کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه بیزینس اینسایدر، کارشناسان 20 مدل برتر گوشی های هوشمند که اخیرا منتشر شده اند را معرفی کردند.

اولین جایگاه این لیست را گوشی هوشمند OnePlus 6T چینی گرفته شد. کارشناسان طراحی مدرن، کیفیت تصویر برداری، کار با کیفیت بالای برنامه های کاربردی در سیستم عامل آندروید، و همچنین به باتری قدرتمند آن اشاره کردند. علاوه بر این، این گوشی هوشمند از لحاظ ویژگی های مشابه با قیمت ارزانتری نسبت به رقبای خود قرار دارد.

در رتبه دوم، آیفون XR قرار دارد که در لیست بهترین شرکت هایی آمریکایی است.

جایگاه سوم متعلق به Google Pixel 3 و Pixel 3 XL می باشد که تنها در اندازه صفحه نمایش، طراحی صفحه نمایش و قیمتش متفاوت می باشند.

در این فهرست همزمان چندین مدل گوشی سامسونگ نیز دیده می‌شوند که در میان آنها Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus ، همچنان Galaxy Note و تلفون Galaxy S8 قرار گرفته اند.

شرکت اپل نیز با چند مدل در میان برترین تلفون‌های هوشمند قرار گرفته است. iPhone 7، iPhone 7، iPhone 7 پلاس، آیفون هشت و هشت پلاس و همچنین آیفون‌ها ایکس، ایکس اس و ایکس اس ماکس، از جمله برترین گوشی های هوشمند به حساب می آیند.

شرکت موتورولا با عرضه تلفون هوشمند Moto Z3 و Мото G6 نیز در این فهرست دیده می‌شود.

مدل‌های V40 و G7 شرکت کره ای LG نیز شامل این فهرست اند. کارشناسان خاطر نشان ساخته اند که گوشی های هوشمند HTC U12 + و Huawei Mate 20 Pro نیز از جمله 20 گوشی هوشمند برتر جهان بحساب می آیند.

گوشی هوشمند مدل Phone2 شرکت امریکایی نیز یکی از برترین این لیست شناخته شده است.

همچنینBlackBerry Key2 در این فهرست شامل می‌باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала