رونمایی کلاشنیکف از هواپیمای بدون سرنشین جدید خود + ویدئو

© Photo / Airbus S.A.S.رونمایی کلاشنیکف از هواپیمای بدون سرنشین جدید خود + ویدئو
رونمایی کلاشنیکف از هواپیمای بدون سرنشین جدید خود + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گروه کلاشنیکف در نمایشگاه بین المللی ابوظبی از هواپیمای بدون سرنشین جدید خود رونمایی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ایژماش (گروه کلاشنیکف) در نمایشگاه بین المللی دفاع ابوظبی (IDEX 2019) ، یک هواپیمای جدید بدون سرنشین خود را ارائه نمود.
این هواپیمای بدون سرنشین با رسیدن به هدف منفجر می شود. این هواپیما می تواند به سرعت 130 کیلومتر در ساعت برسد و تا 30 دقیقه کار میکند. حداکثر باری که تحمل میکند 3 کیلوگرم است و ابعاد آن 165×950×1210 میلیمتر است.
در نمایشگاه IDEX 2019 مدل نمایشگاهی این هواپیما ارائه شد که نصف اندازه اصلی آن بود. طراح Zala Aero می گوید که خود پهپاد در حال حاضر مرحله آزمایش را گذرانده و آماده است.
لازم به ذکر است که این هواپیمای بدون سرنشین پیش از این ارائه نشده است و 18 ام فوریه برای نخستین بار به صورت رسمی توسط سرگئی چمزوف، رئیس شرکت روس تک به دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه ارائه میشود.
چمزوف در خصوص این هواپیما اظهار داشت: "این یک سلاح بسیار دقیق و موثر است که مبارزه با آن با استفاده از سیستم های دفاع هوایی سنتی بسیار دشوار است."
لازم به ذکر است که امروز، 17 فوریه، نمایشگاه اسلحه و تجهیزات نظامی IDEX-2019 در امارات متحده عربی افتتاح شد که طی آن نمایندگان صنایع دفاعی روسیه محصولات خود را ارائه می دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала