پیام مهم پوتین برای امریکا

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پیام مهم پوتین برای امریکا
پیام مهم پوتین برای امریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ضمن صحبت درباره خروج نیروهای مسلح آمریکا از سوریه اعلام کرد رهبران روسیه، ترکیه و ایران معتقدند این کار در هرحال صورت خواهد گرفت و انتقال کنترل این اراضی به ارتش دولتی سوریه یگانه تصمیم درست خواهد بود.

نشست سران روسیه، ترکیه و ایران درباره مسئله سوریه - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
نشست سران روسیه، ترکیه و ایران درباره مسئله سوریه
به گزارش اسپوتنیک، پوتین این مطلب را در کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج نشست سه جانبه رهبران روسیه، ترکیه و ایران در سوچی اعلام کرد.
پوتین خاطرنشان کرد با توجه به اینکه آمریکا در هر حال از سوریه خارج خواهد شد، انتقال کنترل اراضی تخلیه شده به ارتش دولتی سوریه یگانه تصمیم درست خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه افزود روسیه، ترکیه و ایران برای آغاز کار کمیته قانون اساسی در سوریه تلاش های زیادی انجام داده و به پیشرفت نایل آمده اند. پوتین تاکید کرد در آینده نزدیک می توان در انتظار اعلام اعضای کمیته قانون اساسی سوریه بود.
درگیری مسلحانه در کشور سوریه از ماه مارس 2011 تا به حال ادامه دارد. طبق آمار سازمان ملل طی این مدت صدها هزار نفر کشته شده اند. دولت سوریه به رهبری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در حال نبرد با گروه های مسلح گوناگونی است که بزرگترین انها داعش و جبهه النصره (گروه های تروریستی ممنوعه در روسیه) هستند. اخیراً نیروهای دولتی سوریه به موفقیت های زیادی در مبارزه با نیروهای مخالف دست یافته اند. آمریکا از سال 2014 در حال اجرای عملیات علیه داعش در خاک سوریه بدون موافقت مقامات این کشور بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала