تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده لیست جدیدی از تحریم‌ افراد و سازمان‌های ایرانی را منتشر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه داری ایالات متحده 9 نفر و 2 شرکت ایرانی را بعلت همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حملات سایبری در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

خط بطلان اروپا بر تحریم ها آمریکا علیه ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
خط بطلان اروپا بر تحریم ها آمریکا علیه ایران

سازمان "افق های جدید" که کنفرانس های بین المللی را سازماندهی می کند، در فهرست تحریم ها قرار گرفته است. به گفته وزارت خزانه داری ایالات متحده، این کنفرانس ها به عنوان یک "پلت فرم برای استخدام و جمع آوری اطلاعات برای سپاه پاسداران" به کار میرفته است. علاوه بر این، به گفته مقامات ایالات متحده، در این کنفرانس‌ها "یهودی ستیزی و تئوری های توطئه" ترویج می‌شده است.
فهرست تحریمها شامل بنیانگذار و مدیریت این سازمان است که به گفته مقامات آمریکایی در ارتباط مستقیم با سپاه پاسداران قرار دارد.
علاوه بر این شرکت " Net Peygard Samavat" نیز در این فهرست قرار دارد که به گفته مقامات آمریکایی" مبارزات اینترنتی مخرب" را به منظور نفوذ به رایانه های کارکنان ضد اطلاعات آمریكا انجام داده است. شش نفر از افرادی که لیست تحریم قراردارند، برای این شرکت کار می کنند.
تمام دارایی افراد و موسسات در لیست تحریم های آمریکا ، که در اختیار ایالات متحده قرار دارد، مصادره می شوند و افراد و سازمان های ایالات متحده آمریکا حق هیچ گونه فعالیت مشترک با آنها را ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала