ماژول جنگی AU-220M برای استفاده در هواپیماها و کشتی ها سازگار می شود

© Photo / Uralvagonzavod Press Serviceماژول جنگی AU-220M برای هواپیماها و کشتی ها سازگار می شود
ماژول جنگی AU-220M برای هواپیماها و کشتی ها سازگار می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماژول جنگی АУ-220М(بایکال) با کالیبر 57 میلیمتری را در آینده می توان با هر پلتفرمی منطبق کرد، از جمله در هواپیماهای جنگی و کشتی ها.

به گزارش اسپوتنیک، گئورگی زاکامنیخ، مدیرعامل شرکت بوروستنیک توسعه دهنده این سلاح ها گفت: ماژول جنگی АУ-220М(بایکال) با کالیبر 57 میلیمتری را در آینده می توان با هر پلتفرمی منطبق کرد، از جمله در هواپیماهای جنگی و کشتی ها.

ماژول جنگی АУ-220М در نمایشگاه اسلحه IDEX-2019 در ابوظبی (امارات متحده عربی) ارائه خواهد شد.

چهار سال پیش در سالن اسلحه سازی امارات یادداشت تفاهمی درباره تحویل ماژول های جنگی روسیه به کارخانه انیگما امارات بسته شد.

زاکامنیخ گفت: در حال حاضر، شرکت بوروستنیک یک زمینه علمی و فنی ایجاد کرده است که درجهت منافع نیروهای زمینی، نیروهای هوابرد و نیروی دریایی قابل استفاده است و یک سیستم متصل شونده تسلیحات 57 میلیمتری است که می تواند بر روی شاسی های مختلف برای اهداف مختلف نصب شود. همانند وسایل جنگنده هوایی و دریایی.

وی توضیح داد که استفاده و مسلح کردن وسایل نظامی با یک ماژول 57 میلیمتری وسایل نقلیه زرهی را پیشرفته و مدرن کرده و قدرت آتش آنها را افزایش می دهد و همچنین باعث گسترش چشم انداز همکاری نظامی و فنی فدراسیون روسیه با کشورهای خارجی می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала