مراقب سامانه جعلی ثبت یارانه باشید +عکس

© Photo / COURTESY TAP30مراقب سامانه جعلی ثبت یارانه باشید +عکس
مراقب سامانه جعلی ثبت یارانه باشید +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان هدفمندی یارانه ها با هشدار به شهروندان ایرانی، سامانه ثبت نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به نشانه yaraneh.com را جعلی اعلام کرد

به گزارش اسپوتنیک، سازمان هدفمند سازی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام کرد: «سامانه ثبت نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به نشانی yaraneh.com جعلی می باشد و هیچ گونه ارتباطی با سازمان هدفمندی یارانه ها ندارد».

این سامانه با دریافت اطلاعات هویتی شهروندان همچون کد ملی سرپرست خانوار، تعداد اعضای خانوار، میزان درآمد و همچنین اطلاعات کارت بانکی که شامل شماره کارت، شماره حساب، رمز دوم، تاریخ انتقضا کارت و کد اعتبارسنجی، پیامکی را از شماره ۵۰۰۰۱۴۵ ارسال می کند. در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه ها ضمن جعلی خواندن این سامانه، بر عدم ارتباط این سامانه با سازمان تاکید شده است و به شهروندان توصیه شده است از هر گونه مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خانوار خودداری شود.

کاربران ایرانی علاوه بر اعتراض به وضع معیشتی، دلایل زیادی چون مدیریت نادرست و بی کفایتی مسئولین را دخیل در این اتفاق می دانند، آنها نمونه های دیگری از سامانه های جعلی مشابه همچون امداد خودرو، همراه اول را مثال زده اند و معتقدند مردم ایران همیشه چوب بی کفایتی مدیران را می خوردند چرا که برای جلوگیری از این اتفاق می توانستند این سامانه را فیلتر کنند ، منشا این اتفاق را جستجو کنند و یا هر اقدامی که مانع از کلاهبرداری این سامانه جعلی از مردم شود. برخی از کاربران که طمعه این سامانه شده بودند از میزان پول از دست رفته شان می گویند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала