سردار سپاه : اسرائیل دارد خودش را به نابودی نزدیک می کند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر سردار سپاه : اسرائیل دارد خودش را به نابودی نزدیک می کند
سردار سپاه : اسرائیل دارد خودش را به نابودی نزدیک می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین فرمانده سپاه ایران خطاب به اسرائیل گفت: اگر اسرائیلی ها کاری کنند که شعله جنگ جدید برافرخته شود، نابودی شان رقم می خورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سردار حسین سلامی در گفتگوی ویژه خبری گفت: اسرائیل وقتی می بیند راهبرد محو شدنش از صحنه عالم شکل گرفته؛ می خواهد با سلسله عملیات های کور این راهبرد را تغییر دهد.
وی ادامه داد: به اسرائیل هشدار می دهیم که شما فاقد عمق راهبردی هستید و همه سرزمین هایتان به اندازه دو عملیات فتح المبین و بیت المقدس ما نیست و دارید خودتان را به نابودی نزدیک می کنید.
جانشین فرمانده سپاه افزود: همه می‌دانند که اگر جنگ محدودی بخواهند علیه ما شکل بدهند، این جنگ محدود نخواهد ماند و اگر اسرائیلی‌ها کاری کنند که شعله یک جنگ جدید برافروخته شوند، نابودی شان رقم خواهد خورد. نباید به آمریکایی ها هم دل خوش باشند چراکه قبل از رسیدن آمریکایی ها نابود خواهند شد و سرزمینی برای دفن‌شان در فلسطین وجود نخواهد داشت.
وی در خصوص راهبردهای سپاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی، بیان داشت: امروز قدرت دریایی ما کاملا راهبردی است و در پدافند هوایی و زمین قدرت بی انتهایی را ایجاد کردیم و ادامه خواهد یافت؛ البته نمی‌توانیم تمام جنبه های قدرت مان را که نابودکننده است، مطرح کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала