آیا برای شادی کودکان حتما باید هدایای گران قیمت خرید؟ +ویدئو

© Photo / Pixabayآیا برای شادی کودکان حتما باید هدایای گران قیمت خرید؟ +ویدئو
آیا برای شادی کودکان حتما باید هدایای گران قیمت خرید؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی که ثابت میکند ارزش هدایا برای کودکان و بزرگسالان کاملا متفاوت است

به گزارش اسپوتنیک، مدت هاست که فیلمی در فضای مجازی منتشر می شود که تعداد بسیار زیادی بازدید کننده داشته است، فیلمی از رفتار یک دختر بچه در مقابل هدیه ای بی ارزشی که از مادرش دریافت می کند می باشد؛ این کودک پس از باز کردن هدیه از دیدن یک گیره کاغذ کوچک رنگی متعجب شده، از مادرش به خاطر این هدیه تشکر می کند و با خوشحالی زیاد عنوان می کند که این هدیه‌ را دوست دارد و با آن بازی خواهد کرد. واکنش دیدنی این دختر بچه سه ساله را در ویدئو زیر مشاهده خواهید کرد.


تعداد زیادی از کاربران معتقدند این ویدئو بسیار زیبا و پر معنا می باشد که گویای موارد بسیاری است، از جمله اینکه این کودک از پدر و مادر خود الگو گرفته است، او از آنها آموخته که چگونه رفتار کند و این یکی از اصلی ترین مسئله در تربیت کودکان می باشد، ضمن اینکه مثال بسیار خوبی برای قدرشناسی است.
البته برخی از کاربران بر این نظر هستند که به دلیل اینکه کودک در ابتدا از مادرش شنید که هدیه ای خاص است تفکر و ذهنیت او از قبل ساخته شد و چنین رفتاری را از خود نشان داد.
بسیاری از کاربران نیز معتقدند به طور کلی نباید برای هدیه ها ارزش مادی و زیبایی در نظر گرفت، و همیشه ارزش معنوی آن مهم می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала