هشدار جدید بانک مرکزی ایران به مردم

© Sputnik / Pouya Mamaghaniعبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران در واکنش به نوسانات اخیر ارزی گفت: عوامل اقتصادی و توانایی مداخله بانک مرکزی، نرخ هایی که امروز توسط فرصت جویان و در فضاهای مجازی مطرح می شود را ماندگار نمی داند. به مردم عزیز توصیه می کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.

تغییرات در نظام پرداخت ایران - اسپوتنیک ایران
تغییرات در نظام پرداخت ایران
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عبدالناصر همتی در پست جدید اینستاگرام خود نوشت: این روزها متاسفانه برخی افراد و صاحب منصبان و بعضا ذینفعان به تریبونی که دسترسی پیدا می کنند، با بی توجهی به جنگ تبلغیاتی و روانی دشمنان عیله کشورمان و در حد خود، آینده منفی را به غلط برای اقتصاد کشورمان به تصویر می کشند.
وی افزود: دلالان ونوسان گیران هم سوار براین گونه القائات وبزرگ نمایی ها، بحث هایی مانند تاثیر رد یا قبول پالرمو و SPV و سایر بهانه ها، کسب وکار خود را، با فروش ارزهای بالا خریده خود، رونق می دهند. 
رییس کل بانک مرکزی در همین ارتباط تاکید کرد: عوامل اقتصادی و توانایی مداخله بانک مرکزی، نرخ هایی که امروز توسط فرصت جویان و در فضاهای مجازی مطرح می شود را ماندگار نمی داند. به مردم عزیز توصیه می کنم دارایی خود را در معرض ریسک بازار ارز قرار ندهند.
همتی همچنین گفت: بانک مرکزی همچنان که تا به حال نیز نشان داده است در موقع مقتضی تدابیر پیش بینی شده را عملیاتی خواهد کرد. زمان و نوع مداخله را بانک مرکزی تعیین می کند، نه فضا سازی دلالان و فرصت جویان.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала