خطر امنیتی در سازمان مبارزه با پولشویی

© Photo / FATFFATFنشست سازمان
FATFنشست سازمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان FATF یک سازمان اقتصادی نیست بلکه یک سازمان امنیتی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، سردار احمد وحیدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام داشت که سازمان FATF یک سازمان اقتصادی نیست بلکه یک سازمان امنیتی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت:« در موضوع FATF شاهد هستیم که آنها در پوشش یک سازمان مبارزه با پولشویی یک جریان شکل‌دهنده امنیتی را به‌وجود آورده‌اند، در حقیقت سازمان FATF یک سازمان اقتصادی نیست بلکه یک سازمان امنیتی است.

آن‌ها با شکل دادن به FATF می‌خواهند قدرت علمی هسته‌ای ما را کاهش  دهند، لذا دشمن وقتی مشاهده کرد نمی‌تواند با قطعنامه مانع پیشرفت هسته‌ای ما شود، مسائل هسته‌ای را هم جزئی از FATF قرار دادند تا به‌وسیله اجبار در پذیرش آن، مانع پیشرفت ما شوند و در این مسیر دیگر هیچ وتویی مطرح نیست و به‌راحتی می‌توانند قدرت دفاعی کشورمان را کاهش دهند».

سردار وحیدی افزود:«آیا در جنگ اقتصادی امروز بانک مرکزی و وزارت اقتصاد ما جایگاه خود را به‌درستی تشخیص داده‌اند؟ بی‌تردید اگر شرایط امروز را به‌درستی تعریف نکنیم مشکلات بزرگی در راه ما به‌وجود می‌آید.

وزارت خزانه‌داری آمریکا با 700 نفر نیرو تبدیل به یک دستگاه اطلاعاتی شده است. تمام فعالیت‌های دشمن رنگ ‌بوی امنیتی دارد. در همین موضوع fatf شاهد هستیم که آنها در پوشش یک سازمان مبارزه با پولشویی یک جریان شکل‌دهنده امنیتی را به‌وجود آورده‌اند و در حقیقت fatf یک سازمان اقتصادی نیست بلکه یک سازمان امنیتی است».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала