نيروي هوايی روسيه شاهد راه اندازی موشک اسرائيلی در درياي مديترانه بود

© Photo / U.S. Pacific Fleetنيروي هوايي روسيه شاهد راه اندازي موشک اسرائيلي در درياي مديترانه بود
نيروي هوايي روسيه شاهد راه اندازي موشک اسرائيلي در درياي مديترانه بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای هوايي و فضایی روسیه، راه اندازی موشک اسرائیيل در چارچوب آزمایشات دفاع هوایی اين کشور در دریای مدیترانه را مشاهده نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت که نیروهای هوايي و فضایی روسیه روز سه شنبه صبح، راه اندازی موشک اسرائیل در چارچوب آزمایشات دفاع هوایی اين کشور در دریای مدیترانه را مشاهده نموده است. 
اسرائیل: ماهواره ایرانی گام نخست تولید موشک بین قاره ای ست - اسپوتنیک ایران
اسرائیل: ماهواره ایرانی گام نخست تولید موشک بین قاره ای ست
در گزارش نيروي هوايي روسيه چنين امده است: "امروز در ساعت 07 ساعت 35 دقیقه به وقت مسکو، تجهیزات الکترونیکی نیروهای هوائی و فضایی روسیه، راه اندازی موشک اسرائيلي در دریای مدیترانه تشخیص دادند."
به نقل از اين گزارش، مسیر پرواز هدف "از قسمت مرکزی دریای مدیترانه به سمت ساحل شرقی بود". 
در اين گزارش امده است: "متخصصین مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه اعلام نموده اند که اين موشک با هدف آزمایش سیستم دفاع ضد موشکی نیروی هوایی اسرائیل پرتاب شده است". 
پیش از این در خبرها امده بود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفته است: به هر کشوری که قصد نابود کرد اسرائیل را داشته باشد، حمله می کنیم.
نتانیاهو افزود: اسرائیل آماده حمله به هر کشوری است که اسرائیل را تهدید می کند. نخست وزیر اسرائیل گفت: ما علیه ایران و ارتش سوریه که از تجاوز ایران حمایت می کند، عمل می کنیم. وی ادامه داد: ما به هر کسی که تلاش می کند به ما آسیب برساند، حمله می کنیم. هر کس که ما را تهدید به نابودی کند، مسئولیت آن بر عهده خود آنهاست. پیش از این فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران اعلام کرد که این کشور آماده جنگ با اسرائیل تا نابودی آن است. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала