بچه پولدارهای تهرانی، تیتر خبر روزنامه واشنگتن پست +عکس

© Photo / Pixabayبچه پولدارهای تهرانی، تیتر خبر روزنامه واشنگتن پست +عکس
بچه پولدارهای تهرانی، تیتر خبر روزنامه واشنگتن پست +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بچه پولدارهای تهرانی سوژه خبری روزنامه واشنگتن پست شدند!

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه "واشنگتن پست" از بچه پولدارهای ایرانی که این روزها علی رغم تحریم های اقتصادی "آمریکا" بر "ایران"، همچنان مشغول انجام مهمانی های پر زرق و برق و تعطیلات پرهزینه هستند، نوشت.


این روزنامه عنوان کرد که دسترسی این قشر به شغل و پول، سبب خشم عمومی جامعه شده است چرا که تحریم های آمریکا در حال فشار آوردن به اقتصاد ایران است. همچنین ادامه داد که این دسته از جوانان که برخی دارای روابط دولتی نیز هستند، با ثروت و خودروهایشان، گذراندن تعطیلات در اقامتگاه های مجلل و گذاشتن عکس های خود در اینستاگرام، خودنمایی می کنند.
همچنین بر طبق این گزارش، این دسته از افراد به شغل های دولتی دست پیدا کرده و به آنها بورسیه های تحصیلی پرسود اعطا می شود و آنها می توانند به راحتی سفر کنند. این نابرابری ها سبب اعتراض بسیاری از مردم شده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این گزارش کاملا صحیح است و ۵ درصد مردم در شرایط بسیار لاکچری روزگار می گذارند در صورتی که فشار تحریم ها بر روی ۹۵ درصد باقی مانده از مردم "ایران" است.
بسیاری از کاربران از این نابرابری ها ابراز خستگی کرده و معتقدند که به دنبال شرایط برابر برای همه اقشار جامعه هستند. بعضی از کاربران عنوان کردند که خبر این نابرابری ها به همه دنیا رسید اما مسئولین در "ایران"، هنوز اعتقادی به این مسئله ندارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала