مهاجر زاده مکزیکی نامزد اننتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا شد

© Sputnik / Alexey Filippovمهاجر زاده مکزیکی نامزد اننتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا شد
مهاجر زاده مکزیکی نامزد اننتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برای انتخابات سال 2020 آمریکا، سومین نامزد از حزب دموکرات یک مهاجر زاده مکزیکی می باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازمهر، جولیان کاستروی 44 ساله، از چهره های نوظهور و رو به پیشرفت حزب دموکرات که در دولت باراک اوباما به عنوان وزیر مسکن و توسعه شهری حضور داشت به طور رسمی از نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا خبر داد.

در صورت پیروزی وی، اولین رئیس جمهوری اسپانیایی تبار (هیسپانیک) آمریکا خواهد بود. وی نوه یک مهاجر مکزیکی است که سالها قبل به آمریکا مهاجرت کرده بود.

وی در زمان اعلام نامزدی خود گفت: نامزد شدن من در انتخابات به آن دلیل است که زمان رهبری جدید و زمان انرژی جدید فرا رسیده است. اکنون زمان تعهدات جدید برای اطمینان یافتن از این نکته است که توانایی های من برای همه آمریکایی ها قابل دسترس است. کاسترو سومین مقام حزب دموکرات است که به طور رسمی نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام می کند. پیش از کاسترو دو زن به نام های «تولسی گابارد» نماینده زن و دموکرات از ایالت هاوایی در کنگره آمریکا و سناتور «الیزابت وارن» به طور رسمی از نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 خبر داده بودند. البته سناتور «برنی ساندرز» نیز از تصمیم خود برای شرکت در انتخابات خبر داده اما هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است. «جو بایدن» معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و «میشله اوباما» بانوی اول سابق این کشور نیز از دیگر چهره های حزب دموکرات هستند که احتمال نامزدی آنها در انتخابات 2020 وجود دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала