جایگاه ویژه سوخت مخصوص بانوان در ایران +عکس

© AFP 2023 / Seyllouجایگاه ویژه سوخت مخصوص بانوان در ایران +عکس
جایگاه ویژه سوخت مخصوص بانوان در ایران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سکوی سوختگیری مخصوص بانوان با اپراتور خانم، به زودی و برای اولین بار در جایگاه های سوخت گیری ایران

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار خبر مربوط به جایگاه ویژه سوخت مخصوص بانوان و انتشار تصویر زیر در فضای مجازی، کاربران بسیار زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند.


واکنش کاربران به این موضوع در صفحات اجتماعی بسیار به چشم می خورد و برخی از آنها معتقدند با عملی شدن این موضوع گران شدن بنزین نیز قطعی خواهد بود، و ممکن است این موضوع خود دلیلی و یا ترفندی برای کم رنگ شدن افزایش قیمت بنزین در آینده نزدیک باشد.
کاربران با انتشار این تصویر نظر خود و دیگران را در این باره نشر می دهند و با ابراز تاسف عنوان می کنند که این موضوع به معنا بها دادن و ارزش قائل شدن برای بانوان به حساب نمی آید و اگر قرار است حقوق یک زن ایرانی رعایت شود بهتر است در مسائل دیگر این موضوع لحاظ شود نه با تفکیک جنسیتی که همه روز بیشتر با آن در جامعه روبرو می شویم و در حالی که غالبا آقایان برای خانم ها بنزین می زنند که آنها مجبور نباشند این کار را که کمتر می پسندند، انجام دهند، شما جایگاه سوختگیری مخصوص بانوان با متصدی خانم راه اندازی می کنید؟! آیا این موضوع نیز مانند موارد اخیر باعث تحریک آقایان می شود؟! آیا چنین خبری به این معنی است که پس از این خانم ها فقط می توانند ازجایگاه های ویژه بانوان سوخت گیری کنند و آقایان حتی در موارد ضروری نیز نباید از این جایگاه سوخت گیری کنند؟! و این که باید از جایگاه تماشاچی فوتبال به جایگاه سوخت برسیم نیز سوالی بود که تعداد زیادی از کاربران مطرح کرده بودند. البته کاربرانی نیز به لباس متصدی خانم در تصویر اشاره کردند و عنوان کردند، این لباس و کفش برای یک متصدی در جایگاه سوخت گیری بنزین مناسب نمی باشد.
برخی از کاربران نیز این گونه عنوان می کنند که در ایران به هیچ عنوان حجاب کافی نبوده است و کاملا حضور خانم ها در مکان های عمومی به همراه آقایان مسئله دارد، و به همین دلیل است که تفکیک جنسیتی در محیط های آموزشی، کاری، ورزشی و غیره… وجود داشته است. علاوه بر این کاربران زیادی به جمله خبر های خوبی در راه است، در تصویر اشاره کرده و با کنایه های بسیار زیادی ابراز نگرانی کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала