ریابکوف: روسیه برای تبادل جاسوس آمریکایی هیچ تصمیمی ندارد

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر ریابکوف: روسیه برای تبادل جاسوس آمریکایی هیچ تصمیمی ندارد
ریابکوف: روسیه برای تبادل جاسوس آمریکایی هیچ تصمیمی ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی ریابکوف: اوضاع پرونده پاول ولان، شخص که به اتهام جاسوسی در روسیه بازداشت شده اشت، نسبتا بحرانی بوده و روسیه در حال حاضر هیچ تصمیمی برای تبادل زندانیان با دولت آمریکا ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ریابکوف در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: "وضعیت آقای "ولان" که به اتهام جاسوسی در روسیه بازداشت شده است نسبتا بحرانی است. او تا جایی که ما متوجه شده‌ایم به منظور انجام فعالیت‌های جاسوسی به روسیه آمده که این مسئله نقض قوانین روسیه است."

معاون وزیر خارجه روسیه افزود: "به همین دلیل است که در حال حاضر صحبت درباره هرگونه تبادل احتمالی، نامناسب، غیرسازنده و به لحاظ سیاسی توجیه ناپذیر است".

وی در ادامه گفت: "من هیچ دلیلی برای مطرح شدن موضوع تبادل این جاسوس آمریکایی نمی‌بینم. تمام فرایندهای لازم در این پرونده باید به صورت مقتضی طی شود".

سرویس امنیت فدرال روسیه(اف اس بی) اخیرا اعلام کرده که نیروهای امنیتی این کشور، "پاول ولان" یک تبعه آمریکایی را در روز 28 دسامبر (7 دیماه) حین انجام فعالیت‌های جاسوسی در مسکو بازداشت کرده‌اند.

پاول ولان، 48 ساله است و ساکن ایالت میشیگان آمریکا است و مدیر بخش امنیت بین‌المللی یک شرکت تأمین کننده تجهیزات خودرویی در آمریکا است. در روزهای گذشته پس از اعلام خبر بازداشت وی در مسکو به اتهام جاسوسی، مشخص شد که وی تابعیت چهار کشور را به صورت همزمان دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала