گفتار نماینده سراوان با لحنی نامناسب و دور از ادب با یکی از کارمندان اداره گمرک

© AP Photo / Vahid Salemiگفتار نماینده سراوان با لحنی نامناسب و دور از ادب با یکی از کارمندان اداره گمرک
گفتار نماینده سراوان با لحنی نامناسب و دور از ادب با یکی از کارمندان اداره گمرک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازتاب معترضانه کاربران به لحن نامناسب و دور از ادب نماینده سراوان با یکی از کارمندان اداره گمرک

به گزارش اسپوتنیک، فیلم کوتاهی از درگیری لفظی بین یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارمندان اداره گمرک مرکزی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که با واکنش بسیاری ازکاربران همراه بوده است.

"محمد باسط درازهی" نماینده مردم سراوان استان سیستان و بلوچستان که برای ملاقات با "میر اشرفی" رئیس گمرک ایران در اداره گمرک مرکزی حاضر شده بودند، با کارمندان اداره وارد بحث می شود و با توهین ایشان به یکی از کارمندان درگیری لفظی شدت پیدا می کند و موجب می شود تا ایشان با بی احترامی توسط یک ارباب رجوع از اداره بیرون شوند. درازهی در واکنش به انتشار این ویدئو عنوان کردند: «بنده سه شنبه هفته گذشته با رئیس گمرک وقت ملاقات داشتم و قرار بر این بود که درباره مسائل گمرکی حوزه انتخابیه خود با وی گفت و گو داشته باشم. اما این قرار به امروز ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) موکول شد و امروز نیز حدود ۴۰ الی ۴۵ دقیقه منتظر ماندم که با پیگیری بنده برای ملاقات، کارمندان ضمن توهین، گفتند هر چه می کشیم از دست امثال شما است. به علاوه این بحث حدود سه دقیقه می باشد و با تدوین فیلم قسمت هایی که بنده را مورد توهین قرار داده بودند حذف کرده اند.»

کاربران بسیار زیادی رفتار نماینده سراوان را محکوم کردند و معتقدند هیچ دلیلی برای توهین و بد دهنی یک نماینده وجود ندارد و چرا یک نمایند باید از این الفاظ استفاده کند. تعدادی زیادی از کاربران ارباب رجوع جوانی را که در مقابل توهین این نماینده ایستاد و از خود شجاعت نشان داد را تحسین کردند. برخی از کاربران از درازهی با عنوان یک نماینده پر تلاش یاد کرده اند و معتقدند فیلم را باید از چند دقیقه قبل تر بررسی کرد. تعدادی از کاربران نیز برخورد محترمانه را با نماینده های منتخب مردم لازم می دانند.‌

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала